Kate's POV;

Carmen, Eleazar, Tanya, Garrett en ik kwamen thuis aan. Zonder Irina.. Irina was gedood door de Volturi, we waren er allemaal nogsteeds niet goed van. Ik keek met een trieste blik naar Tanya. ''Wat moeten we nou? We zijn Irina kwijt. Eerst mam en nu zij..'' was het eige wat ik kon zeggen. Tanya en ik omhelsde elkaar stevig, ik wou haar niet meer loslaten, maar toch deed ik het. Tanya zuchtte en keek naar de grond. ''Ik wou dat we haar konden tegenhouden voordat ze naar de Volturi ging. Als we haar hadden tegengehouden was dit allemaal niet gebeurd, dan was Irina hier. Bij ons..'' ik wandelde naar de bank en ging naast Garrett zitten. Ik klampte me aan hem vast, Carmen en Eleazar gingen bij Tanya slaan en sloegen hun armen om haar heen. Het was een triestige boel hier. Het was 5 minuten stil totdat Carmen een vraag stelde ''Gaan we binnenkort nog eens langs bij de Cullen's?'' dat vonden we natuurlijk allemaal goed ''Eleazar, nu weet je toch dat Renesmee geen gevaar is he? Je hoefde me eigenlijk niet te beschermen. Ze is juist erg lief en schattig'' ging Carmen verder. ''Carmen heeft een beste vriendin. Een klein kind'' zei ik plagerig. Ik hoorde Garrett naast me stilletjes grinniken. Ik draaide me om naar hem en begon hem zachtjes te porren ''Jij bent mijn echte romeo, lieverd'' zei ik blij. Garrett betekende alles voor mij, ik wil hem niet kwijtraken. Dat zal een groot verlies voor mij zijn.. Sasha en Irina betekende ook veel voor mij. Ik ga er alles aan doen om mijn overige familie te beschermen, en Garrett ook, mijn liefste!

Reageer (1)

  • Bloemenveld

    Reacties mogen op elk hoofdstuk! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen