Jade pov

Ik weet dat ik nu vervelend ben maar ik wil Jack niet kwijt. Want ik weet hoe het gaat als iemand verliefd is, dan is diegene de belangrijkste persoon en dan heb ik straks het nakijken. Ik gun het hem wel dat hij een vriendin krijgt maar ik ben bang dat onze band dan minder sterk word. En ik ben ook bang dat als Seth mij leuk vind dat ik dan Jack verwaarloos omdat ik dan heel veel met Seth zal omgaan. Mijn vader zet een bord met eten voor me neer en ik begin te eten. Ik kijk naar Jack, die aan mijn vader en natuurlijk is het ook zijn vader maar ik vind het zo raar om onze vader te zeggen alsof we een zijn, vertelt over zijn ontmoeting met Leah.

Jack pov

Jade lijkt bezorgd, nog iets wat ze normaal nooit is. Voornamelijk omdat ze zich bijna nergens voor schaamt. Ze duft alles te zeggen en soms kan dat hele genante sitautie's opleveren. Maar de laatste keer dat ik, Jade bezorgd zag was toen mijn moeder, eigenlijk onze moeder vertelde dat ze een vriend had. Jade's gezicht sprak toen boekdelen, ze was verbaasd, bezorgd en boos tegelijkertijd. Ze was verbaasd omdat ze niks aan onze moeder had gemerkt, bezorgd omdat ze die man niet kende en dus geen oordeel over hem kon vellen. En boos omdat onze moeder er ons zo mee overvalde en omdat ze vond dat een man er extra bij overbodig was. Toen heeft ze ook een week niet tegen onze moeder gepraat en dat vond onze moeder niet fijn want Jade die niet tegen je praat is gewoon bijna eng. Je kan het nog het beste vergeleken met verhuizen van een hele drukke stad naar een hele stille stad. Het contrast is gewoon te groot.

Reageer (2)

  • Cavaliere

    super snel verder

    1 decennium geleden
  • Squib

    *sprakeloos*
    Verderr?
    *puppyeyes(of setheyes)*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen