Foto bij OO6 | Book one

We liepen al een tijdje in de bos.
en het was ook nog heel stil. Seth had me alle plekken van La Push gelaten zien. het was echt mooi. en mooie natuur. maar het was nu wel een koude moment.'Heb je het koud?.'hoorde ik Seth vragend zeggen.'Ehum niet echt nee.'zei ik met een klein glimlachje. hij trok zijn vest uit en gaf het aan.'Hier. doe het maar aan. aangezien je geen jas bij je hebt en er harde wind is.'zei hij. ik pakte het aan en trok het grijze vest aan die me best te groot leek. logisch hij is een jongen.
'vind je familie niet erg?. dat je bij me bent.' 'vast niet. ik kan heus ook op me zelf passen.'zei ik. Seth lachtte.'grote meid.' 'ja dat ben ik wel ja.'zei ik lachend en we liepen verder.'de zon gaat onder. daar kun je beter zien.'hij pakte mijn hand en trok me mee op een grote Cliff. hij ging aan het rand zitten en ik volgde zijn voorbeeld.
en na een tijdje. ging de zon onder. Seth ze arm lag om mijn schouder heen. maar hij keek gewoon hoe de zon dieper onder ging. ik legde mijn hoofd op zijn schouder en sloot me ogen. ik weet niet waarom. maar ergens in me zelf verlangde ik naar hem. niet naar zijn bloed. maar naar zijn geur die heerlijk rook en zijn warme lichaamstemparatuur. ik kon wel zo in slaap vallen. en ik hoopte dat we zo voor eeuwig bleven.
wat niet kan gebeuren helaas. ik voelde plots zijn hand mijn wang zachtjes strelen. hij dacht zeker dat ik sliep. ik deed me ogen open en keek hem recht aan. effe zag ik hem met een schrik kijken maar toen ik glimlachtte. begonnen zijn ogen te stralen.'Wat ben je mooi.'fluisterde hij. ik glimlachtte en sloot me ogen weer. om bij deze moment te kunnen genieten.


Na 5 Reacties verder xD.
Comments = Hoofdstukkie(H)(H)(H)(H).

Reageer (3)

  • kickassgirl

    Snel verder.(K)
    Nog 2 reactie,s en dan hoofdstukjen jjjiiiiiiiiiippppppppppppiiiiiieeeeeeeee.
    Kom op met die reactie,s he ik kan niet om de seconde blijven kijken of er een hoofdstuk staat want dan word m,n mama kwaad.(A)
    he het rijmt een beetje en je kan het een soortje van zingen.xD

    1 decennium geleden
  • Veniality

    Ik blijf van je humor houden! 'Grote meid!' xD

    1 decennium geleden
  • MeggieVamp18

    WOOT, snel verderrr :D
    Ze zijn echt cute zo samen(flower)
    Maar ben nog steeds team Cullens xD
    Naja, heel snel verderrr ^^
    Seth: C'mon people place 4 reactions :P
    Kudoo!!

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen