~035 I Have To Kill You, But I Can't (With Andy Biersack!!!)
Andy Biersack Point Of Vieuw!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Uhm... dit keer geen reactie op je verhaal maar op je stukje vooraf... Ik kan me goed voorstellen dat mensen niet meer willen gaan en teleur gesteld zijn, ze zitten nu namelijk wel in Engeland! En dat voor een signing sessie die pas maandag is eh...>,>
1 decennium geledenIk had meet&greet die niet meer doorgaat en of die bij het inhalen van het concert nog geld weet ik ook niet... Er word zelfs gezegd dat BVB geen meet&greets meer wil geven op hun europese tour!
Tis sowieso nogal slecht geregeld want upmagazine wist het als eerste en de melkweg mailde pas tegen de avond ofzo dat het niet doorging...
Ik vind dat ze wel iets meer om hun fans mogen denken, en nee dat zeg ik niet omdat ik zo graag die meet&greet had. Maar ze zetten nu wel op twitter hoe leuk ze wel niet aan het stappen in London zijn, en dat is gewoon vet lullig als je weet dat je eigenlijk op dat moment naar een optreden van hun had moeten kijken!
Ik ben een beetje teleurgesteld, vooral door de manier waarop dit nieuws gebracht word en de informatie er omheen... Maar als het concert word ingehaald ga ik toch!