~O23.
Ik schrik wakker als ik de schuifdeuren open hoor gaan. Avery verschijnt in de opening en ze kijkt me onzeker aan met haar mobieltje in haar hand. "Euhmm, sorry, stoor ik?" Ik schud mijn hoofd en gebaar dat ze verder mag lopen. Ze gaat tegenover me zitten en zucht diep. "Je moeder belde me net.." Begint ze onzeker. "Ze was helemaal overstuur en vertelde me van het smsje. Ik.. Ik moet je vragen om het niet te doen, en haar te bellen?! Ik weet niet precies wat ze daarmee bedoeld, maar jij waarschijnlijk wel." Ik lach even en Avery kijkt me niet-begrijpend aan. "Denkt ze dat ik zelfmoord ga plegen ofzo? Het is niks hoor." Avery knippert verward met haar ogen en houd haar hoofd een beetje schuin. "Maar al het geld in je portemonnee dan? En Caitlin die me vertelde dat je zo verdacht deed, en, en..-" "Het is niks, echt niet, geloof me. Mijn stem stierf weg en ik durfde haar niet aan te kijken. "Nee, ik geloof je dus niet Justin! Ik weet niet wat je van plan bent hoor, maar ik heb je moeder niks gezegd over het geld enzoo." Dat laatste zei ze heel zachtjes en ze sloeg haar ogen neer. Er viel een korte stilte en ik wist even niet wat ik moest zeggen. Avery had nogsteeds haar blik op de grond gericht, en speelde wat zenuwachtig met haar mobieltje in haar handen. "Dankje."Zei ik oprecht, en ze keek me verbaasd aan. "Voor wat?" Ze haalde haar schouders op en ik ging ongemakkelijk verzitten, om haar maar niet te lang aan te hoeven kijken. "Dat je dat niet verteld hebt." "Geen dank, maar wil je me alsjeblieft vertellen wat je van plan bent? Ik zal het tegen niemand zeggen, echt niet!" Klonk ze nou bezorgd? Moest ik het haar dan toch vertellen? Ze had wel recht op de waarheid, maar wat als ze haar mond niet kon houden? "Beloof je dat echt?" Ze knikte en iets in me zei dat ik haar wel kon vertrouwen. "Nou, kijk..." This was totaly not part of the plan..
Zoals beloofd! Ik vind het echt zooo super dat we zulke lieve reacties krijgen! Echt superbedankt daarvoor! Laten we een deal maken.. Als ik morgen 4 reacties op het hoofdstukje heb & 4 kudo's, krijgen jullie schatjes morgen 3 hoofdstukjes!
Loveyouguys! <33
Written by: xBiebertjee
Reageer (7)
Ik vraag me af wat het plan is.. (:
1 decennium geledenYay <3
1 decennium geleden