Part 6.3 - Drunk Scene.
Let Op: Dronken scene, neem niet alles te serieus.
Zayn's point of view
Ik trek Eva wat dichter tegen me aan als een slow nummer begint te spelen. Eva bloost en drukt haar lippen op die van mij. Ik maak me ergens zorgen om haar; ze heeft al hartstikke veel gedronken en zit er dan ook erg aangeschoten uit. Een ober van de discotheek liep met een dienblad rond en ik pakte er een glas vanaf en nam een grote slok. "Kijk." Riep Eva en ze wijste een eindje verderop waar Louis en Melissa dicht tegen elkaar aan stonden te dansen. "Ik ga even zitten." Mompelde Eva en ze liep naar een hoek waar het vrij rustig was. Ik zag dat ze wankelde en toen ze bijna omviel rende ik snel naar haar toe en ving haar op. "Je hebt te veel gedronken." Riep ik in haar oor. Eva haalde haar schouders op en trok me mee op de bank waar ze plaats nam. Ik maakte me vreselijke zorgen omdat ik Eva kende als een onschuldig meisje. Eerst dat jurkje, wat echt leuk is en haar goed staat, maar totaal niet bij die onschuldige Eva past en nu is ze ook nog dronken. Zo dronken dat ze me vaak zoende, niet dat ik daar erg in had.....
Eva's pov.
Zayn vroeg me of ik wou dansen en ik ging met hem mee. Ik voelde me ongemakkelijk en vroeg me af wat Zayn in mij zag. Hij was een perfecte jongen en een echte party freak, ik daarin tegen hield niet zo van feesten. Ik wou Zayn niet kwijtraken, dus bestelde een drankje met zo veel mogelijk alcohol om in de feest stemming te komen zodat Zayn mij zou zien staan. Ik vond het verschrikkelijk van mezelf dat ik zo onzeker was dus besloot mij anders te gedragen. Ja, dat was ik: het meest onzeker meisje op aard wat besloot zich anders te gedragen zodat mensen me aardig zouden vinden.
Niet veel later zat ik tegen Zayn aan op de bank. Ik was misselijk en voelde me vrij en losjes. "Wat is er?" Vroeg Liam die zich naast Zayn op de bank liet vallen. "Ze is dronken, iets wat ik totaal niet van haar verwacht. Ik maak me zorgen." Mompelde Zayn die mij bezorgd aan keek. "Kom op, dansen!" Riep ik uit en toen ik opstond viel ik meteen weer naar achter bovenop Liam en Zayn. "Ze moet naar de bus." Mompelde Zayn. "Zo ken ik haar dus helemaal niet."
Reageer (5)
Hahah Geniaaal dit !
1 decennium geledenleuwkk!
1 decennium geledenHahahahaha, ik vind het eigenlijk best leuk als ze dronken is
1 decennium geledenX
Haha good girls go bad xd
1 decennium geledensnel verder <3
1 decennium geleden