Part 6.2 - Dance with me.
Ik zie hoe Eva stopt met lopen en iets tegen Zayn zegt. Zayn draait zich om en loopt naar haar toe. Hij legt zijn handen op haar heupen. Hij zegt wat tegen haar, waarop Eva bloost. Ze pakt zijn hand en trekt hem mee naar mij en de rest. Ik kijk Eva vragend aan. Ze haalt haar schouders op.
Bij de discotheek aangekomen gaat ieder zijn eigen weg. Ik loop naar de bar en bestel een Bacardi Cola. Even later word het glas voor me neer gezet en neem ik een klein slokje. Ik voel hoe iemand zijn handen op mijn heupen legt. “Niet te veel drinken eh!” fluistert de stem in mijn oor. De stem komt me bekend voor en kippenvel ontstaat in mijn nek. Een rilling loopt over mijn rug als Louis dichter tegen me aan komt staan. Ik draai me in zijn armen om en kijk hem aan. “Ik ga even naar de wc.” Zeg ik snel en trek me uit zijn handen. Ik loop snel naar de toilet ruimte en ga voor de wasbak staan. Ik laat de kraan stromen en maak een kommetje van mijn handen. Ik gooi wat water in mijn gezicht en draai de kraan weer uit. Ik droog mijn gezicht een beetje en loop weer terug naar de dansvloer. Ik kijk om me heen en zie hoe Zayn en Eva tegen elkaar aan dansen. Niet veel later zie ik hoe ze elkaar aan het aflebberen zijn. Ik grijns. Eindelijk. Ik zucht en zoek tussen alle mensen door naar een bekend gezicht. Ik loop door de menigte en tik Liam aan op zijn schouder. Hij draait zich om en kijkt me met een grote grijns aan. “waar is iedereen?” roep ik in zijn oor. “geen idee.” Roept hij terug en haalt zijn schouders op. “Zullen we dansen?” vraagt hij. Ik knik en leg mijn handen in zijn handen. We zoeken een plekje op en beginnen een beetje met elkaar te dansen. In mijn ooghoek zie ik Louis jaloers naar ons kijken. Of nou ja, ik kan het me ook inbeelden. Onze ogen kruisen elkaar. Ik wil mijn blik weer naar Liam brengen maar Louis zijn ogen lijken me gevangen te hebben. “ga met hem dansen.” Roept Liam in mijn oor. Ik verscheur de blik van mij en Louis en kijk Liam verbaasd aan. “Jullie vinden elkaar leuk.” Hij gooit hysterisch zijn handen in de lucht en loopt weg. Ik blijf verbaasd achter. Is het zo opvallend dat ik hem leuk vind? Maar hij zei dat we elkaar leuk vinden.. Vind Louis mij leuk dan? Vast niet.. Ik besluit Liam zijn advies op te volgen en loop naar Louis toe. Ik pak zijn pols beet en trek hem mee de dansvloer op. “kom op, dansen.” Roep ik en lach naar hem. Het lijkt alsof Liam de Dj iets in de oor heeft gefluisterd want net op dat moment dat ik dat zei word er een rustig nummer opgezet. Louis glimlacht en legt zijn handen op mijn heupen. Ik sla mijn armen rond zijn nek en samen dansen we het hele nummer zo.
Reageer (7)
Ahhhh......
1 decennium geledenSchattigg, Maar wel snel verder:)
1 decennium geleden