XXXVII.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
"Ja, ik en Harry zijn vanaf nu een koppel. Ja, we hebben al gekust. Nu goed!? God, ik ben geen aap in de dierentuin!" zei ik scherper dan bedoeld.
1 decennium geledenhahahah ik lag slap:D
Snel verder!! <333
1 decennium geledenDit verhaal is echt zo fucking geweldig dat ik er echt niet veel meer over kan zeggen. Het spijt me dat mijn lange reacties een beetje afwezig zijn, ik vind ze op dit moment niet terug. Wat ontzettend frustrerend is, want je verdient echt zo veel meer reacties, kudo's en abo's.
1 decennium geledenHarry is so freaking cute in dit verhaal dat ik hem wil knuffelen. Ja, in gedachten knuffel ik hem nu.
1 decennium geledenGod, wat vind ik ze lief samen, ze zijn zo perfect. Ik ship Havalon echt voor 101%. Avalon is precies wat Harry nodig heeft en volgens mij geldt dat andersom hetzelfde. Maar hoezeer ik ook wil genieten van deze prachtige tijden die ze samen beleven, ik kan het niet. Ergens blijft er achterin mijn hoofd een irritant belletje rinkelen die me waarschuwt dat dit niet zo perfect zal blijven. We kunnen de feiten niet omzeilen, hoe graag we dat misschien ook willen. En ik ben er vandaag meerdere malen mee geconfronteerd. Ik heb de dood in de ogen gekeken, Anke, en die staarde met grote, angstige ogen terug. Door al mijn ervaringen in het ziekenhuis voel ik meer en meer mee met Ava en iedereen die om haar geeft. Ik kan dit niet, love, ik kan het niet aan. Ik moet hier fucking weg. Serieus, ik vertrek, dit gaat niet langer.
1 decennium geleden