Foto bij 1

Eerste hoofdstuk =)
Het is gedeeltelijk op waarheid gebaseerd, dus sommige dingen zijn ook verzonnen!

Liam Payne

Ik kijk naar louis, die met zijn hoofd op Harry's schouder leunt.
"I'm so tired.' moppert hij en kijkt Harry aan, die hem een lieve glimlach schenkt.
Harry en Louis, die twee waren onafscheidelijk. Ze deden alles samen.Een bromance, Zo noemden de fans het.
Zelf hadden de jongens er niet zo veel last van. Want ze konden het wel blijven ontkennen maar iedere gek kon toch zien dat ze stapelgek op elkaar waren?
Én,de fans vonden het schattig.
Ik draai mn hoofd om en dan valt mijn oog op Niall. Hij en Zayn zitten samen aan de eettafel, zo te zien zijn ze diep in gesprek.
Lachend slaat Zayn zijn arm om Niall heen en ik voel een steek van jaloezie.
Jaloezie, ja.
Ik had het sinds de eerste paar liveshows van X-factor al ontkend aan mezelf. Maar het gevoel ging niet weg.
Elke keer als ik bij hem in de buurt was kriebelde het van binnen. En ik voelde me verschrikkelijk zodra ik niet in zijn buurt was.
Vriendschap, dat was het. Ik had het mezelf zo lang voorgehouden. Maar ik wist dat het niet zo was.
Zayn en Niall waren close, dat wist iedereen. Maar ik kon het gewoon niet aanzien. Ik probeerde niet zoveel bij Niall in de buurt te komen, in ieder geval niet als de pers erbij was.
Stel ze zouden me zien staren, me zien blozen?
Ik zou de fans zo teleurstellen.
Én, misschien nog wel erger. Ik zou Niall teleurstellen.
We hadden al sinds het eerste moment die klik gehad. Ik kon met hem goed praten over meisjes, en als ik opeens...
O GOD, ik kon niet eens over het woord nadenken!
Langzaam merk ik dat ik naar Niall staar als hij plots zwaaiende bewegingen maakt.
"aarde aan Liam?!" roept hij lachend en mijn hart begint als een bezetene te kloppen.
Zijn lach was werkelijk onweerstaanbaar, én oh zo aanstekelijk.
Hij zorgde altijd dat we lol hadden. Die jongen had werkelijk altijd een goed humeur.
"Sorry, ik dacht even na." verontschuldig ik me en ik zie dat Zayn naar me wijst.
"oh oh, zie je wel!" zegt hij grijzend en ik kijk hem niet begrijpend aan."huh?"
"je mist haar gewoon!"
Meteen weet ik waar hij het over heeft.
Danielle. Mijn ex.
Ik had het een week geleden uitgemaakt. Ze was geweldig, maar ik voelde gewoon niks voor haar.
Ik maakte haar zielsgelukkig, dat had ze zo vaak gezegd. Daarom kon ik haar niet dumpen.
Maar toch had ik het moeten doen, ik kon haar toch niet blijven voorliegen?
"nee."zeg ik kortaf. Ik miste haar totaal niet.
De reden waarom ik het uit gemaakt had, was omdat ik gevoelens had voor iemand anders.
Een jaar lang had ik het ontkend, maar gisteren realiseerde ik me dat het zo niet langer kon.
Ik was verliefd op Niall.

Reageer (3)

  • Niallerslove

    Ik ga dit verhaal opnieuw lezen en heb er tot nu toe zeker geen spijt van!

    7 jaar geleden
  • zialling

    AAHAHAHAHAH MEVROUW ONDER MIJ IS KOEL.
    No Liam, you're not the only one.
    And you're lucky because you see him everyday, you know him and he's practicly your brother, you lucky bastard.
    he doesn't even know I exist. ^^

    maar Ik vind dit verhaal genious.

    1 decennium geleden
  • Nitori

    Ahh, dont worry Liam.
    Youre not the only one. :Y)

    VERDER.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen