Fighting with Paul, it was not a mistake

Seth POV

Ik vraag me af waar mijn zus blijft, als ik haar opeens zie aankomen. Ik kijk haar even bezorgd aan, maar glimlach dan als ik zie dat ze een brede grijns om haar lippen heeft. Als ze bij me is, probeert ze die glimlach weg te krijgen, maar het lukt niet. Ik voel ergens nog wel pijn door de aanval van Paul, maar probeer dit te negeren. Ik ben er nog steeds verbaasd over dat mijn zus het opeens voor me opnam. Of beter gezegd: dat ik het opnam voor mijn zus. Ik vind het goed van mezelf, goed dat er iemand eens voor haar opgekomen is. Ik ben blij dat ik die strijdbijl begraven heb en dat we nu kunnen werken aan een nieuwe band samen, ook al klinkt dit erg gek. Ik loop op haar af en kijk haar onderzoekend aan. 'Je hebt hem gesproken,' vel ik dan mijn oordeel en ze kijkt me geschrokken aan. 'Ja dus,' zeg ik tevreden en ze schudt haar hoofd, maar dat werkt helaas niet bij mij. 'Het is niet erg, hoor. Als ik met mijn inprent praat, word ik ook zo,' zeg ik en ik glimlach tevreden. Ik zie dat ze tevreden zucht en dan gaapt. 'Laten we maar gaan slapen,' zeg ik en ik wil net naar boven gaan, als er opeens op de deur geklopt wordt. Ik loop naar de gang en open de deur. Ik zie een boze Sam voor ons staan en kijk hem even verbaasd aan. 'Aan de kant,' snauwt hij tegen mij en hij duwt me opzij. Snel ga ik achter hem aan, om te zien wat hij van plan is. 'Leah, hoe kun je nu met Paul vechten?' zegt Sam en ik zie zijn gekwetste blik, maar Leah kijkt nog meer gekwetst. Op dat moment ontploft te bom. 'Iedereen van de roedel moet haar altijd hebben, daarom. En nu opzouten,' snauw ik tegen Sam en ik trek hem aan zijn arm achteruit, maar hij maakt zichzelf makkelijk van mij los. Ik spring naar voren en wil hem opnieuw wegtrekken. 'Oprotten, Seth!' snauwt hij me toe, maar ik blijf boos staan. 'Ga zelf weg!' zeg ik tegen Sam. 'We zijn immers in mijn huis,' doe ik er nog een schepje bovenop, waarover hij zo te zien even moet nadenken. 'Je bent pas weer welkom in de roedel als je een beetje afgekoeld bent,' zegt hij tegen Leah. 'En dat geldt ook voor jou, Seth!' zegt hij tegen mij, waarna hij wegloopt en de deur achter zich sluit. Leah haalt haar schouders op als ik naar haar kijk. 'Hij heeft nooit echt rekening gehouden met mijn gevoelens. Ik had dit wel zo ongeveer verwacht dat hij het voor Paul zou opnemen,' zegt Leah en ik merk dat ze Pauls naam er zo half uitspuugt. We zijn nu wel niet meer welkom in de roedel, maar het kan mij even niet schelen. Ik loop naar boven, leg me dan op bed neer en sluit mijn ogen, waarna ik in slaap val.

Reageer (1)

  • Cavaliere

    hehe moeten ze ook nix van hun nimeer verwachten ea

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen