003~We find love in a Hopeless place
In Engeland aan gekomen rennen we naar John toe.
'' zo zo, wat een gezelschap'' roept hij lachend.
Een jongen met een streepjes shirt en een rode broek staat achter John met zijn handen in zijn zakken. '' Dit is Louis, de zoon van Ella ( John zijn vriendin) '' hee, Ik ben Jenny'' ik steek mijn hand uit en een glimlach sier zijn gezicht als hij mijn hand aan pakt. '' louis.'' zegt hij dan. Dan doe thij het zelfde bij Mitchel. John Louis en Mitchel raken verstrengeld in een gesprek over gitaren. ik hou me wat op de achtergrond en dagdroom een beetje. ik word ruw verstoord als Johm me aan stoot. '' is dat zo Jenn?'' ik kijk op. ''wat?'' zeg ik dan nietsvermoedend. '' Mitchel vertelde dat je niet alleen pianospeelt maar ook nog eens goed kan zingen.'' ik haal mijn schouders op. '' ik zing niet meer. '' Dan komt Louis naast me lopen .'' waarom niet. '' ik kijk hem aan., Wat ging hem dat aan?'' daarom niet,k weet niet. '' zeg ik onverschillig. ''jammer , ik zing ook.'' zegt hij dan . ik bijt op mijn lip. '' ben je goed dan?''
ik kijk naar zijn gezicht en zijn ogen lichten op. '' ja,of nou ja. dat klinkt ook zo arrogant, ik ben met mijn band 3e geworden met xfactor. en Ja het gaat nu best goed met ons, One Direction.'' daar had ik echt nog nooit van gehoord. '' wat vet! met hoeveel zit je in een band dan?'' hij pakt zijn mobiel en laat een foto zien.'' dit zijn harry, liam Niall an Zayn'' hij laat een jonge met krullen zien en een mega glimlach. een met half lang bruin haar en een jonge met kort blond haar en een super lief gezichtje en een jonge met super mooie ogen en een stralende lach. ''wauw. Echt vet '' kan ik alleen maar uit brengen.
In de auto was ik weer in mijn eigenwereld. Ik bedacht moet het was om weer te zingen. Ik had het niet meer gedaan sinds ons oude huis afbrande en papa mama elkaar intens begonnen te haten. ook de oude vleugel heb ik nooit meer aangeraakt. toen we bij John zijn huis aankwamen liet hij ons onze kamers zien. Eerst liepen we naar Mitchel zijn kamer. '' ik had er niet op gerekend dat je kwam dus slaap je nog even bij Louis op de kamer goed? over een week of 2 is jou kamer klaar.'' Mitchel leek alles best te vinden en liep naar binnen en ging op het bed zitten en pakte zijn ipod te voorschijn en begon ene spel met Louis te spelen. Toen we door liepen opende hij de deur van mijn kamer.. ik keek naar binnen. het was een grote kamer met een kaptafel bureau grote spiegel. 2persoons bed en een ... Piano.. ''dit had niet gehoeven John! zo mooi! '' John glimlacht en sluit de deur. '' Ga nog maar even slapen.'' is het enige wat hij zegt. Als een blok val ik in slaap en word die ochtend vroeg wakker. Een zonne straal viel op mijn gezicht en ik was klaar wakker. ik rekte mij uit en stapte uit bed. Ik kon maar beter mijn tas uit pakken. ik opende een deur waarvan ik dacht dat het een kast was maar eindigde in een badkamer. Wauw, mijn eigen badkamer. dit werd alsmaar beter! toen ik alles uit gepakt had ging ik op de piano kruk zitten. ik gleed met mijn vingers over de toetsen zonder geluid. ik was vergeten hoe goed dit voelde. snel stond ik weer op. Ik kon het nog niet. ik wilde het niet. toen ik de deur mijn kamer uit opende hoorde ik luid gepraat en gelach. We hadden bezoek? ik liep weer terug mijn kamer in en besloot me maar eerst aan te kleden en op te gaan maken. toen ik in de badkamer stond ging mijn deur open. Ella verscheen in de deur opening en kwam naar me toe. ik ontarmde haar en ze keek me glimlachend aan. '' wat ben je mooi geworden. '' ik zette mij krulborstel aan en glimlachte nerveus. ''dankje.'' Gister had ik er zo simpel make up loos en moe uitgezien. integenstelling tot vandaag. ''ben je blij met je piano?'' ik keek haar vragend aan. '' ja.''bracht in onovertuigend uit. ''Het is de oude van Louis, Het leek me wel een leuk idee dat hij hier kwam te staan. maar als je wilt dat ik hem weg haal is het ook goed hoor.'' Och ze bedoelde dit zo goed. ''Nee nee! echt ik vind dit heel erg leuk!'' kwam er nu echt overtuigend uit. Ella's gezicht klaarde op en ze gaf me een knuffel. '' Zie ik je zo beneden? we hebben visite.'' ik knikte en ze verliet de kamer. Toen ik klaar was ging ik nog snel even achter de piano zitten. Alle toetsen leken me aan te staren. Het leek alsof ze wilden zeggen 'bespeel me!' ik drukt met mijn vinger één toets in. een geluid verliet de kamer en ik schrok van mijn eigen vingers. ik pakte de papieren die op die piano lachen en las ze. '' Love the way you lie/'' dit lied kende ik als geen ander. de acoorden waren simpel.
'' on the first page of a story'' kom er schoor uit mijn keel.
twijfelend vliegend mijn vingers over de toetsen.
'' but you always be my hero. even tough you'f lost youre mind ''
mijn stem klonk alsof het van een ander was. Mooi en niet schoor en gebroken.
'Just gonna stand there and watch me burn, thats alright bcause i love the way it hurts,just gonna stand there and here my cry, thats alright bcause i love the way you lie.'' ik was hier net en speelde weer. het voelde alsof het 'missingpart'dat ik altijd voelde terug was.
ik speelde verder. ''Just gonna stand there and watch me burn!'' een traan liep over mijn wang en viel neer op een toets. toen het lied afgelopen was keek ik geschrokken naar de piano. ik had weer gespeeld en gezonden sinds jaren. toen werd er op de deur gekopt. ik schrok en zei twijfeld 'binnen.'' Louis verscheen in de deur opening een keek me aan op een manier die alleen hij kan. ''wow.'' zei hij. '' Je bent echt goed.'' ik werd rood en durfde hem niet aan te kijken. Hij kwam naast me zitten op de kruk en toen hoorde ik een andere stem. '' ZO Lou, is dit je nieuwe chick!'' de jonge die Harry moest zijn kwam ook naar binnen. Louis knikte hevig en sloef zijn arm om me heen en drukte een kus op mij wang. ''helemaal mijn chick'' zei hij lachend. ''Nee hazz, dit is mijn charmante nichtje .'' harry schude mijn hand en stelde zich voor. ''jenny'' zei ik terwijl me rood voelde worden. toen kwamer er drie andere jongens binnen. ook hun stelde zich voor. Ik herkende ze van de foto. ''dus jij bent de nieuwe winst van deze familie '' ik knikte verlegen en de jonge met blonde haren keek me aan. ik keek terug en hij keek weg. Zat er iets raar op mijn gezicht?
Het waren allemaal stuk voor stuk super aardige jongens volgens mij. Ook mitchel kwam binnen en ging op mijn bed zitten naast Zayne en Harry. '' Zo dus dit is jouw knappe zus '' zei Harry lachend. Mitchel trok een vies gezicht keek mij aan. '' en bedankt..'' zeg ik droog. Mitchel lacht op die vervelende broertjes manier. Nouja. dat hoorde er bij. Ineens liepen Niall en Liam mijn badkamer binnen en kwam weer naar buiten met knal rode lippen. '' mooie lippen stift'' zeg ik lachend. ze komen naar me toe en drukken een kus op mijn wang, het zelde doen ze bij louis En zayne. Mitchel rent al weg en ze slaan hem daarom maar over.'' haal het weg!'' gilt Louis nep over dreven. ik wrijf het van zijn gezicht af en hij doet het zelfde bij mij. ''het gaat het niet van af'' zegt hij grijnzend hij likt aan zijn vinger en strijk over mijn wang. ''baaaaaah Louiss..'' grinnik ik. ''en hoe krijg ik dit er af!'' Niall wrijft ruw over zijn lippen maar het wil er niet af. Zayne houd de lippenstift in zijn hand.''longlasting, WTF 12 uur!!'' gilt hij lachend.nu schied ik ook in de lach. ''noo nu zit dit de hele da g... op me!'' gilt Liam nu ook. ik loop de badkamer in en pak 2 watjes met make up remover. ik geef er één aan Liam en één aan Niall. '' Je bent mij redder, als mijn moeder me zo had gezien dacht ze dat ik homo was ofzo'' grinnikt Liam.''Denkt ze dat niet nu al dan?'' roept harry lachend. Liam rent richting Haryy maar die springt snel op en rent de kamer uit.'' neeee'' hoor ik harry nog gillen. '' dus..'' begint Louis. '' Wie heeft er honger!''Niall rent de kammer uit naar beneden en Mitchel en Zayne volgend hem. '' ga je ook mee?'' Louis kijkt me vragend aan. ik knik en hij slaat een arm om me heen. '' welkom in het gekkenheid, nichtje .'' grinnikend sla ik ook mijn arm om hem heen.
dit ging nog leuk worden
Er zijn nog geen reacties.