Met zijn drieën stappen we in een taxi, en Caitlin geeft meteen de naam van ons hotel door aan de chauffeur. Alchteraf hadden we misschien beter kunnen gaan lopen, want het was maar 2 minuutjes rijden. Als we het hotel binnenkomen begint Caitlin gelijk te gillen. Maar nu moet ik d'r gelijk geven, het is echt een supermooi hotel! Ze rent meteen naar de incheck-bali, maar de begeleider houd haar tegen. ''Jongens, allemaal even luisteren! Er zijn niet al te veel kamers, en het is geen goedkoop hotel, dus jullie moeten 2-tallen maken waarmee jullie op de kamer gaan.'' Ik wil me meteen omdraaien naar Caitlin als ik zie dat Rosa me al voor is. Ik zucht diep en wend me tot Justin die ook al druk naar iemand aan het zoeken is. ''Er is niemand, wij dan maar?'' Zeg ik geërgerd, en Justin knikt.

Als alles is geregeld loopt iedereen naar hun kamer. Justin en ik hadden mega geluk, want omdat Justin het zelf wilde betalen en omdat er echt niet genoeg kamers waren, mochten wij in het penthouse. Heeeel vervelend dus. Ahumm. Als we daar aankomen klopt meteen het mannetje van de koffers aan. Ik huppel naar de deur toe, neem de koffers aan en zeg hem vriendelijk gedag. Als hij iets langer dan verwacht blijft staan kijk ik hem met een scheef hoofd aan. ''Euhmm, is er iets?'' De man knikt en houd zijn hand open. ''OOhh, no way! Als je erom vraagt al helemaal niet, dat moet je wel verdienen meneertje!'' Gil ik, en wil de deur dichtgooien als Justin me tegenhoud. ''Sorry meneer, alstublieft.'' Justin geeft de man een paar Dollar en kijkt me lachend aan. Ik lach fake terug en besluit onze 'kamer' maar eens te gaan bekijken. Wat me meteen opvalt is dat er maar één bed staat... Net als ik films en verhalen, dat ze zo vriendje en vriendinnetje worden, bla, bla, blaaaa, bagger. ''Ik slaap wel op de bank.'' Zegt Justin die door heeft dat ik naar het bed sta te staren. ''Nee, hoeft niet, ik ga wel.'' Ik glimlach even naar hem en loop naar de bank toe waar ik mijn spullen op gooi. Justin pakt meteen mijn spullen eraf en gooit ze op het bed. ''Ga nou maar..'' Zegt hij een beetje geïriteerd, en ik laat me dat of course geen 2x zeggen.


Justin p.o.v.

Ik gooi mijn spullen op de bank en doe meteen het tussenschot-deur-achtig-verschijnsel-ding dicht. Met een diepe zucht laat ik me in een stoel vallen en haal mijn iPhone uit mijn zak. Zoek me niet, don't worry, I'll be fine. xJ Stuur ik naar Kenny, Usher, mijn vader en mijn moeder. Daarna zet ik mijn telefoon uit. Nu nog zorgen dat Avery er niet achter komt, en dat gaat nog een hele klus worden. Ik besluit er verder niet over na te denken en doezel langzaam in slaap. Tomorrow is gonna be a big day...

@Reactie: Nee, we konden wel met zo'n busje ergens heen, maar mijn moeder was heeel erg ziek geworden, dus we konden zo het hotel eigenlijk niet uit. ): Maar het was wel leuk! En wat erg van je oma! Sterkte! (H)

-Zoals beloofd. (: Echt superleuk dat we nu 3 reacties hebben! ;D Als er bij dit hoofdstukje weer 3 reacties komen, komt er vandaag nog een hoofdstukje! &Wat zou Justin toch van plan zijn?!


Written by: xBiebertjee

Reageer (4)

  • Blueyes

    oeehh spannend, verderr<3

    1 decennium geleden
  • ImpugnU

    WAT IS JUSTIN VAN PLAN?!?
    PLEAS TELL ME, IK WORDT NIEUWSCHRERIG!!!
    Verder dus lovely!

    1 decennium geleden
  • Saphael

    snel verder!!!!
    wat gaat justin doen?

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    Wat is Justin nou van plan. Wilt die weglopen ofzo!?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen