Foto bij I'm a girl who's gonna take over the world

eerst dus ff een inleidinig;
naam; Jenny humphrey
17,

"maaam!" roep ik door het hele huis heen. mijn moeder lijkt het niet tehoren en Ik snel de strap af. " mam?" het enige wat Ik aan trof was een brief; he Jen, Ik Ben zo terug Oma belde. problemen met de wasmachine? kus mama
ik vervrommelde het briefje en gooide het weg. nu kon Ik ristig mijn tas in pakken. -morgen neem I'm het vliegtuit naar mijn oom in Londen. ik was klaar met Londen. Ik had een rot jaar achter de rug.. Sind I'm het uitmaakte met mijn (nuex) vriend bleef hij me stalken en het liep een aantal keren behoorlijk uit de hand..
Ik was klaar om op nieuw te beginnen. - " waar is het nou?" grom k terwijl ik door mijn kast Rommel. uiteindelijk ga I'm boven op mijn koffer zitten en rits hem na Lang geprutst te hebben dicht.
savonds is de steer aantafel dodelijk, mijn ouders haate het idee dat ik naar Londen ging. mijn broertje leek het kinder te vinden. " dus Ik mag jou kamer?" hij grijnst breed en kijkt me aan . " nee" zeg I'm droog.
" Ze blijft niet voor altijd weg hoor micheal! " mijn broertje doet nep teleurgesteld en gaat van tafel. Ik zucht diep en sta ook op. " je hoeft niet te gaan hoor!" hoor k mijn vader zeggen. Ik sluit de deur en zucht nogmaals. snapte ze niet dat Ik hier weg wil? Ik gooi mijn Kleren op de grond en stap in mijn pyama. Ik starte mijn laptop op en keek nog even op tumblr en ging toen vroeg slapen. over een paar uur zat Ik in het vliegtuig.




not so good sorry. comments?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen