Foto bij Part 6.1 - We should go out tonight.

La la la,
enjoy liefjes.
en en en........ sorry dat ie slecht is.
En kunnen we proberen weer een keertje in de top te komen? (:

Eva's POV.

Toen Zayn en ik de bus weer inkwamen werd ik overvallen door Harry die allerlei vragen stelde. Ik had lachend mijn jas opgehangen en gezegd dat ik alles later wel zou vertellen. Zayn had verbaasd gekeken naar de reactie van zijn beste vriend en vervolgens mijn hand gepakt en me meegetrokken naar de bank waar hij me naast zich had getrokken en een arm om me heen sloeg. Ik bloosde en pakte een koekje van een schaal die op een tafeltje stond. "Wat gaan doen?" Vroeg Niall op een zeurtoon. "We moeten een keer uit gaan." Mompelde Zayn. "Dan doen we dat morgen." Zei Harry vastbesloten.

De volgende avond stonden de jongens ongeduldig te wachten toen Melissa en ik onze makeup nog wat beter bijwerkten. "Kom op Eef. You're already looking beautiful." Zayn pakte mijn pols en trok me mee naar de rest. Blozend ging ik naast hem staan en Melissa wiebelde met haar wenkbrauwen toen ze ons zag staan. Ik schudde even mijn hoofd en liep toen naast Zayn achter iedereen aan die de bus uit liep. Harry en Liam, die voorop liepen, hadden een club uitgekozen. Niall, die daarahter liep at rustig van een banaan die hij nog snel had gepakt. Daarachter liepen Louis en Melissa die hard moest lachen om de grapjes die Louis maakte. Daarna kwamen Zayn en ik. Ik staarde ongemakkelijk naar het jurkje dat ik droeg en de pumps eronder (zie afbeelding). Was het niet veel te kort? Straks zag ik eruit als een slet. Ik begon me steeds meer onzeker te voelen en had opeens niet meer zo'n zin. Ik stopte met lopen. "Ik ga terug heb geen zin meer." Mompelde ik. Zayn draaide zich om en liep naar me toe. Hij legde zijn handen op mijn heupen. "Je gaat gewoon mee liefje." Ik bloosde toen hij dat zei en pakte zijn hand waarnaar hij me mee trok naar de rest die rustig wachtte.

Reageer (7)

  • benign

    dat jurkje is ook were niet zo sletterig,. het valt best mee, and het is eigenlijk een kinda mooi! MAAR DIE SCHOENEN! WAUW!

    1 decennium geleden
  • wealllove1D

    ik ben het wel eens met Feellikeme ;S

    maar het jurkje is wel heel leuk ;D super goed geschreven (H)

    1 decennium geleden
  • Donceal

    het is gewoon een leuk jurkje hoor! ..
    haha, zou het alleen zelf nie aan doen

    1 decennium geleden
  • Aves

    <33

    Ik vindt het jurkje niet zo bij haar passen aan de hand van het verhaal:$

    1 decennium geleden
  • MevrouwMalik

    ÀHhhhh

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen