Opweg naar school reden er een groep jongens langs me, het leek wel of ze naast me bleven fietsen. Ik probeerde ze te negeren, maar ze waren tegen me aan het schreeuwen en schelden, zonder enige reden.. Gelukkig reden de jongens eindelijk verder. Eigenlijk had ik helemaal geen zin in school.. Maarja, als m'n moeder er achter kwam dat ik nie top school ben geweest, gaat het niet goed aflopen.. Op school aangekomen zag ik ze al staan, zij die mij altijd voor lul zetten. Ik zette m'n fiets in het fietsenrek, en ik zag ze mijn richting op komen. Ik was bezig om mijn fiets op slot te zetten, en toen ik dat had gedaan en opstond, stond de leider van die hele bende opeens voor me; Richard. De rest van de bende kwam er ook aangelopen, toen de bel ging probeerde ik langs hem te lopen, maar hij hield me tegen. "I-ik moet naar het lokaal." Stamelde ik. Hij zei helemaal niks, hij keek me alleen maar aan. En ik voelde me als een lammetje die tegenover een wolf stond. "Kom Richard we gaan, we hebben al genoeg problemen op school." Zei een van de jongens uit de bende. Het viel me op dat de bende groter was geworden, en één van de leden die erbij waren gekomen was een meisje. Die vroeger mijn beste vriendin was. Ik liep het fietsenhok uit, en liep met tegenzin naar het lokaal. Er was nog maar één plekje over, en zoals gewoonlijk is dat plekje ergens vooraan. Ik ging zitten, en wachtte vol verwachting tot de bel ging en ik weer naarr huis kon..

Reageer (3)

  • Ryokai

    oh...zo zielig ik haat die richard >:( wat een gemenerd :(
    lol! nee echt cool en spannende. je bent echt goed in verhalen schrijven! ;)(hoera)

    1 decennium geleden
  • Burch

    Zielig! Maar snel verder! xx

    1 decennium geleden
  • SweetTooth

    Oeh, zielig! Snel verder! Je hebt een Fan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen