Het begin
Lang lang geleden was er eens een villa in de donkere en diepe stad New York. New York is een van de meest moderne steden in de hele wereld. Lady Gaga zit onder begeleiding van 7 bodyguards opgesloten in haar kamer. Haar super lieve stiefmoeder Caroline wilt dat Lady Gaga veilig in de villa blijft. Lady Gaga verveelt zich en gaat samen met de 7 bodyguards een idee verzinnen om te ontsnappen. Lady Gaga heeft heel erg lang haar. De bodyguards zijn onder dienst van Lady Gaga.
Lady Gaga opent het raam en gooit haar meterslange haar naar beneden. De 7 bodyguards klimmen naar beneden via haar meterslange haar naar beneden. Lady Gaga gebruikt haar haar als een katrol en laat zich langzaam naar beneden zakken. Lady Gaga word beneden opgewacht door de 7 bodyguards, de bodyguards vangen haar op en lopen met haar weg. Lady Gaga ziet in de verte een klein cafeetje en loopt erheen. De 7 bodyguards kopen wat te drinken voor hun zelf en voor Lady Gaga. De bodyguards gaan na het drinken naar buiten. Lady Gaga keek om haar heen ze had niet door dat de bodyguards weg waren gelopen.
Lady Gaga loopt naar buiten en komt een nachtegaal tegen. Het valt Lady Gaga op dat het een gouden nachtegaal is. Lady Gaga gaat samen met de nachtegaal Pokerface zingen. De nachtegaal kan de lage tonen niet fluiten en ontploft. Opeens komt er een boze keizer uit de bosjes springen en zegt: "je hebt mijn gouden nachtegaal laten ontploffen je moet voor straf op bezoek gaan bij oma met een rood hoofddoekje om!". Lady Gaga schrok zich te pletter en riep op een zangerige toon: "Lalalala" en toen kwamen er vogeltjes aanvliegen die de keizer opaten. Lady Gaga vond het wel een goed plan en vroeg in het cafeetje om een mandje met eten en doet een rood hoofddoekje om. Voordat je boe kon zeggen was Lady Gaga al op weg naar oma.
Al snel kwam ze een reus tegen met een kaboutertje die tegen zijn laarzen aan stond te trappen. Lady Gaga trapt het kaboutertje plat die later klein duimpje bleek te zijn. De reus was erg boos geworden en wilde Lady Gaga slaan maar Lady Gaga sloeg hem Knok-out met een klap tegen zijn kaak...
Reageer (1)
o mijn god... te ernstig dit
1 decennium geleden