7
Ik wou al gaan lopen toen Embry me tegenhield, 'Bij wie ga jij achterop?'
Ik zag dat de jongens motoren hadden gepakt en Kim bij Jared stond. 'Is dat wel helemaal veilig?'
'Kom op Indiana het is echt heel leuk,'riep Kim.
'Je mag beoordelen of het gevaarlijk is als we bij Sam zijn,' lachte Embry, 'spring maar achterop.' Zodra ik zat stoof Embry weg, gevolgd door de andere, het leek wel alsof ze een race reden.
'We zijn er,' zei Embry toen hij stopte. Ik stapte met nog trillende benen van de motor.
'Ze ziet een beetje bleek,' zei Paul, 'misschien moet ze even gaan zitten.'
'Het gaat wel,' mompelde ik.
Jared en Quil waren al binnen en gevolgd door de rest ging ik ook maar.
Een jonge vrouw draaide zich om en keek me verbaasd aan, ze had littekens over haar gezicht lopen.
'Wie ben jij?' vroeg ze.
'Indiana Cold, ik ben hier net komen wonen.'
'Pakken jij en Kim maar vast een Muffin anders blijft er niks meer over,' ze wendde zich tot de jongens, 'Sam is nog even bij Billy.'
Ik pakte een bosbessen muffin en trok er kleine stukjes vanaf om ze vervolgens in mijn mond te stoppen. De deur vloog open en ik draaide me om, er kwam een man binnen met dezelfde tatoeage. 'Rachel wat leuk om je weer te zien,' zei hij terwijl hij op mij af kwam.
'Dit is Indiana Cold,' zei Paul, 'ze is hier nieuw.'
'Je leek op Rachel, Jake ik moest je nog de groeten doen van Billy en hij vraagt of je Bella alsjeblieft een wil terugbellen, hij wordt gek van haar.'
'Ik bel thuis wel.'
'Hoe kwam Indiana trouwens bij jullie verzeild?' vroeg hij.
'Kim heeft zichzelf benoemd als haar gids,'zei Embry.
De deur ging open en een jongen van een jaar of dertien kwam binnen en hij werd gevolgd door Tom, moest dat joch mij altijd volgen?
'Indi?' vroeg hij verbaasd.
'Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik Indiana heet?'
'Tot ik naar je luister.'
'Nog heel vaak dus.'
'Kennen jullie elkaar?'vroeg Sam.
'Tom is mijn broertje.'
'Ik ben langer als jij.'
'Intussen wel ja.'
'Emily, ik moest vragen of je zin had om morgen te komen eten,' zei Toms vriend, 'en Sam mag is natuurlijk ook welkom.'
'Nee, ik blijf wel hier, de groeten aan je ouders en Leah.'
'Daar zullen ze blij mee zijn.'
Ik wist niet wat er aan de hand was maar deze groep was niet normaal.
Reageer (2)
Haha, overdrijfster is die hier boven mij, maar ze heeft wel gelijk! Snel verder xx
1 decennium geledenEnnuh... Paul is toch niet al ingeprent met Rachel hè? :o
nee joh JE MOET SNELLER SCHRIJVEN IK VLIEG NOG EEN KEER ECHT VAN MIJN STOEL!!!!
1 decennium geleden