Part 5.5 - Can't fight this feeling.
Louis Point of view
Eva en Zayn waren nu al drie uur weg en ik had geen idee waarnaar toe en wat ze deden. Toen ik het aan Harry vroeg had hij even geheimzinnig gekeken en verder niets gezegd. Ik verveelde me dood omdat bijna iedereen niet hier was. Veronique had ergens een afspraak met iemand, geen idee wie. Liam en Harry waren Berlijn aan het verkennen en Zayn en Eva waren natuurlijk weg, wat voor mij een mysterie was waarom. Melissa was aan het schrijven en ik? Ik zit hier op de bank verveeld om me heen te kijken. "Hoe gaat het?" Vroeg ik aan haar. Melissa keek even op en zei dat het goed ging. Vervolgens richtte ze zich weer op haar laptop. Niall zat naast mij druk te kauwen op paprika chips waarvan hij een schaaltje in zijn hand hield. "Melissa, vind je ook niet dat Louis er cool uit ziet vandaag?" Zei Niall met volle mond. Melissa keek weer even op en keek verbaasd van Niall naar mij en weer naar Niall. "Hij ziet er wel leuk uit ja." Zei ze en ze richtte zich weer op haar laptop die ze op schoot had geplaatst. Ik zuchtte diep en mompelde dat ik even een rondje ging lopen. "Gaat er iemand mee?" Ik keek vragend van Niall naar Melissa. Niall schudde zijn hoofd en Melissa legde haar laptop dichtgeklapt op tafel en zei dat ze wel even mee ging omdat ze echt frisse lucht nodig had. Ik trok mijn jas aan en wachtte tot Melissa ook klaar was. "Tot zo!" Riep ik naar Niall. "Have fun!" Zei hij grijnzend, ik rolde even met mijn ogen en stapte achter Melissa aan de bus uit.
Eva's point of view.
Zayn schoof zijn stoel naar achter en wachtte geduldig tot ik ook klaar was. Ik wikkelde mijn sjaal om mijn nek, deed mijn jas aan en pakte toen mijn Chanel tas van de grond. "Hoelang hebben we hier wel niet gezeten?" Vroeg ik lachend. Zayn keek even op de klok die boven de ingang hing. "Drie en een half uur." Zei hij en van verbazing viel mijn mond open. Ik pakte mijn mobiel en zag dat Zayn gelijk had. "Wow." Mompelde ik. Zayn lachte en legde zijn hand op mijn rug om me naar buiten te begeleiden. "Je leven is interessant." Mompelde Zayn en ik keek hem verbaasd aan. Zayn wuifde het weg en mompelde iets wat ik niet kon verstaan. Zijn hand lag nog steeds op mijn rug wat mij een warm gevoel gaf. "Zayn?" Mompelde ik. "Ja?" "Je bent aardig." Zei ik zachtjes. Zayn zette een pruillipje op. "Alleen aardig?" Ik moest lachen. "Je bent lief hoor." Zei ik en Zayn drukte een zachte kus op het puntje van mijn neus, met een grijns op zijn gezicht.
Reageer (6)
So cute.
1 decennium geledenlove it <3
1 decennium geledenverdeer!!
aaaaaah
1 decennium geledenik hou van dit verhaaal <3
1 decennium geledenliewffffffffff!!
1 decennium geleden