Malfoy zat weer te flirten tijdens het vrije lesuur.
'Wil je zondag mee naar de film?' vroeg hij terwijl ik zuchtend naar mijn gelakte nagels keek.
'Op een voorwaarde, als je nog een armbandje koopt die past bij mijn ketting.' ik lachte en plukte een bloem van een klein struikje.
'Als jij dat wilt.' zei Malfoy, terwijl ik de bloem in mijn haar deed.
Ik haalde mijn lesrooster uit mijn tas en bekeek het zorgvuldig.
'Eh, iek moet nu naar Verweer tegen de Zwarte Kunsten, iek zie jou nog wel.' ik liep hard weg, richting Verweer tegen de Zwarte Kunsten.
'Welkom, ik ben professor Lockhart.' ik schudde de hand van Lockhart voor de tweede keer en ging aan een vrij tafeltje zitten.
'Vandaag gaan we het hebben over dit.' ik keek nog eens goed naar de kooi, die op het bureau van Lockhart stond.
'Dwergen!' ik vroeg me af of dit een grapje was.
Ik stak mijn hand op.
'Ja, juffrouw...' zei Lockhart.
'Juffrouw Snape, dwergen hebben we in het derde jaar behandeld.'
'Juffrouw Snape...' begon Lockhart.
'En ik denk niet dat het verandering zal brengen aan ons eindcijfer van onze S.L.I.J.M.B.A.L len.' zei ik.
'Is dit wel u les?' vroeg Lockhart.
Ik keek nog eens op het lesrooster met de naam Draco erop.
Zonder te kijken liep ik het lokaal uit.
'Oh nee, ik heb me opgegeven voor Magische Gym, dat gaat er heel hard aan toe.' ik voelde me even een superheld, maar rende toen naar het zwerkbalveld.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen