Foto bij Part 43

Ooh die evil puppy eyes!
Thnx voor de reacties. ;)
Still love you!
Ik heb net 'Abduction' gezien in de bios dus zit mijn hoofd vol drama en geweld. ;)
Veel leesplezier!

~Zayn Malik

Angstig wachtend op de resultaten van Melody's gezondheid keek ik de dokter aan. Harry was weggelopen omdat hij de spanning niet aankon, maar dat begreep ik niet. Als je wegliep, zat je toch alleen maar langer in spanning? Natuurlijk hoopte ik ook dat het goed nieuws zou zijn, maar als het niet zo was, zat ik tenminste niet met die verschrikkelijke onwetendheid. De dokter schraapte zijn keel. "We were just in time." Een glimlach verscheen op zijn gezicht. "She isn't awake, but she will stay alive." Opgelucht liet ik een grote teug lucht mijn lichaam indwalen en het vullen van zuurstof. Melody leefde! Ik kon wel in tranen uitbarsten van geluk. Lachend beantwoorde ik Louis knuffel en Niall sprong vrolijk op en neer. "She lives! She lives!" riep hij blij. Ook Liam en Chelsea knuffelden elkaar stevig en Alice pinkte een traantje weg. "It's a miracle she survived it", vertelde de dokter nog. "She's lucky." Hij glimlachte nog eens naar ons om vervolgens de gang te verlaten. Op dat moment kwam Harry weer aangelopen. Hij had een knap meisje bij zich en ze leken goed overeen te komen ondanks de spanning die op Harry's gezicht af te lezen stond. Louis liep nep snikkend op Harry af. Alleen had die niet door dat het nep was. "She's dead!" snikte Louis hard. Het verdriet vervulde Harry's gelaat. "No..." Een traan gleed over zijn wang naar beneden.
"You're right", zei Louis droog. "She isn't."
Toen drong het tot Harry door en dolblij sprong hij -letterlijk- een gat in de lucht. Toen de eerste vreugde wat gezakt is, draaide hij zich woedend naar Louis. "You can't make jokes about that!" "Yes I can." Louis grijnsde en met een zucht keek ik naar de twee kibbelende jongens. "Guys! We have more important things to discuss! Who poisoned Melody?" onderbrak ik hen. De jongens dachten allemaal na. Wie was er zo verschrikkelijk slecht om een onschuldig en lief meisje eerst bijna te vermoorden en haar vervolgens te vergiftigen? "I think I know who did it..." fluisterde Niall zacht en meteen schoten alle blikken zijn richting uit. Hij opende zijn mond en keek wat onzeker. "I think it was Anaïs."

Ik hou van jullie reacties. :3

Reageer (11)

  • theguardian

    YAY.
    GO NIALLER.
    YOU ARE RIGHT (:
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen