Reactie op alles
In plaats van iedereen te mailen enzo, doe ik lekker lui en het in dit hoofdstuk(dat eigenlijk geen hoofdstuk is)
Bedankt voor je lieve reactie: AppleStrudel en Smalto
Reactie op: Prius
Bedankt dat je het mooi vindt. Het is inderdaad in simpel Engels geschreven, maar dat deed ik omdat het een opdracht is voor engels en het daarvoor makkelijk moest. De hele klas gaat elkaars verhalen lezen en beoordelen en als ik het dan moeilijk doe, dan snapt de helft het niet en is mijn cijfer kut. Om die reden heb ik ook zinnen voluit geschreven, want sommige snappen het dan niet en ook mijn lerares wilt het zo, ze kan niet tegen veel komma's (ze is al bejaard, volgens mij 60, dus doe ik het maar voor haar).
Bedankt dat je me denkt dat ik de nieuwe stephen king kan worden, maar ik denk niet dat ik een heel boek kan schrijven( daarvoor moet ik nog heel veel gaan lezen, over dat thema en de opbouw en structuur enzo, dus informatie opdoen en me erin verdiepen). Ik schrijf ook heel anders en in de ik vorm. Wel een leuk compliment.
Reactie op:Thinfeather
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook niet de bedoeling de nieuwe stephen king te worden, want ik ben niet zo'n grote fan van dat genre. Ik schrijf ook heel anders en in de ik vorm, dat klopt. Maar ik zal nooit hetzelfde als hem schrijven, want ik ben nou eenmaal anders.
Bedankt dat je het goed geschreven vindt. Ik had express veel zinnen met I begonnen omdat de juf dat wou en mijn medeleeringen het dan beter snappen. Bij mijn nieuwe verhaal ga ik ook minder met I beginnen en er minder mee schrijven, ook ga ik niet steeds dezelfde woorden gebruiken. Ik moest het nu simplistisch houden, omdat zoals ik al eerder zei, mijn medeleerlingen het moeten snappen. Daarom dus veel dezelfde woorden, want die kennen ze nou eenmaal.
Reactie op:MiyokoChan14[
Bedankt voor je reactie
Ik ken helaas op q niet echt hele enge horror verhalen, want het genre is niet echt populair op deze site. Er zijn er wel een paar, maar dan moet je ze kennen of echt goed zoeken. Je kan het miss aan mensen in je vriendenlijst vragen of anders random mensen. Als je niet zo heel snel bang bent, denk ik dat het verstandiger is, dat je een boek gaat lezen, met dit genre. Die zijn meestal spannender en enger en ze houden langer je aandacht vast, dus schrik je meer van dingen, omdat je diep in het verhaal zit.
Bedankt dat je het goed gedaan vindt, ik snap best dat de mijne niet zo heel eng is(maar ik ben eerlijk gezegd een schijterd) ik en horror films zijn goede combo en toen ik mijn verhaal schreef, schrok ik. Ik was bezig met het stukje met de deur en dat de schaduw naast haar stond(terwijl ik naar de muziek luisterde) en de deur naast me open ging. Geloof me, ik gilde de longen uit mijn lijf( daarom schrijf ik dus niet heel eng, want anders maak ik mezelf te bang)
Allemaal bedankt voor het lezen van mijn eerste horrorverhaal en de lieve reacties, ik waardeer het zeer.
Als mensen het willen kan ik The Shadow verbeteren en een andere versie ervan maken, dus moeilijkere woorden en minder I enzo. Laat het me weten als jullie dat willen, want dan zal ik eraan beginnen
xxx Michella(H)
Reageer (2)
Om die reden heb ik ook zinnen voluit geschreven, want sommige snappen het dan niet( ja ze zijn niet bepaald slim, soms)
1 decennium geledenpardon???? :8
Lijkt me best leuk, een nieuwe versie van The Shadow.
1 decennium geledenEn ik snap waarom je het zo simpel had geschreven.
En ik weet dat een heel boek schrijven moeilijk is, maar Stephen King zelfs is ook begonnen met korte verhaaltjes. EN hij schrijft ook wel in de Ik-persoon. Dus misschien is er ooit nog een kans.
Of misschien word ik zelf wel de nieuwe Stephen KingIn ieder geval ben ik benieuwd naar je volgende verhaal.