Foto bij 001

eerste hoofdstukjes altijd slecht.

Daar zat ik dan. Ik het nablijflokaal. Allemaal dankzij die 5 assholes die steeds met propjes aan het gooien waren. En toen ik er iets van zei werd ik eruit gestuurd. Die 5 assholes ook hoor, maar nu ziet ik hier nog een heel uur met ze opgescheept. Ieder ander was heel blij geweest om met 5 famous boys te moeten nablijven. Iedereen, behalve ik. Ze mochten blij zijn dat ik überhaupt hun namen wist. Liam Payne, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Niall Horan en als laatste Harry Edward Styles. Ik walgde al toen ik alleen al aan die naam dacht. Harry was ooit mijn beste vriend geweest. Mijn enigste vriend. Totdat hij meedeed aan X Factor en hij mij vergat. Ik was vriendloos. En nu had mister Styles samen met zijn vrienden besloten om hier weer terug naar school te komen. Waarom? Om mij te irriteren? Irriteren konden ze inderdaad als de beste, maar ik trok me er niks van aan. Voor mij was Harry Edward Styles dood. En zijn vrienden kende ik verder niet dus daar besteedde ik dan ook geen aandacht aan.
Ik zucht een keer diep. Harry, die samen met Louis voor me zit, is een beetje aan het kloten. Liam is naar muziek aan het luisteren en neuriet zachtjes mee. Zayn is druk bezig om zijn gsm te kloten en niall zit maar een beetje alleen. Ik vind het eigenlijk wel zielig dus ik besluit om tegen hem te gaan praten. Ik draai me om. ‘hiiii.’ Zeg ik zachtjes. Eigenlijk hoop ik dat hij het niet gehoord zou hebben. Verbaasd kijkt niall op. ‘hey.’ Mompelt hij. Ik hoor een vaag iers accent. Het is even stil. ‘waarom negeer je ons altijd?’ vraagt niall dan nieuwsgierig. verkeerde onderwerp. ‘vraag maar aan Harry.’antwoord ik bot. ‘harry!!’ roept niall door het lokaal. Vragend draait hij zich om. ‘jah?’ ‘waarom negeert uh…’ ‘kate.’ Antwoord ik snel. ‘waarom negeer kate ons altijd?’ vraagt niall. ‘vraag het haar zelf. Jij zit met haar te praten.’ Is zijn droge antwoord. ‘komop. Een van jullie moet het wel vertellen.’ Ik zucht een keer diep en begin te vertellen. Ondertussen zitten Louis, liam en zayn aandachtig te luisteren. ‘harry en ik waren vrienden. Hij was mijn enigste vriend. En toen besloot mister styles dat hij het wel heel leuk vond om aan X Factor mee te doen, en toen vergat hij mij en bleef ik vriendloos over.’ Ik slik even en voel tranen achter mijn ogen. Het doet me nog altijd pijn. ‘en ik dacht dat je heel veel om je vrienden gaf.’ Zegt liam, duidelijk verbaasd, tegen Harry. Ondertussen stromen de tranen al over mijn wangen. Iedereen is druk bezig met Harry. Ik ben alweer vergeten. Dat denk ik dan. Niall ziet dat ik aan het huilen ben en probeert me te troosten. Als ik eindelijk wat gekalmeerd ben zitten de jongens, behalve Harry, naar mij te kijken. Alsof ze me nu willen gaan troosten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen