Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 41

reacties ? (A)

jij: nee hoor. Tom hielp je met rechtstaan maar van zodra je rechtstond zag je alles draaien waardoor je tegen Tom knalde. Tom hield je goed vast en keek je bezorgd aan. jij: ik zie jou dubbel. Wat een mooie droom, dacht je. 2 Tom’s. Je hoorde Jens grinniken en hij hielp Tom met jou naar de zetel toe. Je zat in de zetel en Jens kwam aan met van die watjes tegen bloedstelpingen. Dit moest toch ook echt weer jou overkomen. Je hoorde een auto stoppen vlak bij jou thuis en 2 mensen uitstappen. Dat kon maar één ding betekenen: je ouders waren weer thuis. Dus ook je vader. Je wou rechtstaan maar Tom hield je tegen. Logisch want hij snapte het niet. Tom: Demi blijf zitten, ik zou niet willen dat je weer omver valt. Daar had Tom ergens een punt en dus zo bleef je in de zetel zitten. Je hoorde je moeder van in de gang zeggen: Waarom hangt er bloed op de deur? En toen je moeder jou pas zag, kreeg ze het pas door. moeder: ben jij tegen de deur gelopen? Je zuchtte eens. Jens: ja volgens mij was ze aan het dromen. En hij keek jou en Tom lachend aan. Nu keek je moeder al helemaal verbaast maar je lette niet meer op je moeder. Je zag achter haar je vader staan. Hij keek je een beetje kwaad aan en stapte naar je toe. Hij pakte ruw je gezicht vast en keek naar je neus. vader: het is niet gebroken. En hij beende weer weg. Je hoorde hem vanuit de keuken jou naam roepen en schrok meteen op. Je stond recht. Tom wou je helpen maar je hield hem tegen. Ondertussen was je al niet meer duizelig en ging naar de keuken toe.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    Scary... haar vader.
    snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaaaaan is super goed
    is zo cute een bezorgde tom

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen