Foto bij -015- Chapter 2: Revolution { Cabasa Bridge}

Enjoy!
xxxxxxx

Toen de groep aankwam bij een grote oude brug, stonden ze allemaal even stil.’ Dit is echt een heel erg oude brug’ zei Polka, die keek naar de houten brug die rustig heen en weer bungelde. Beat keek met een doodsangst op zijn gezicht naar meneden.’ Als je hier naar meneden valt, ben je zeker weten dood’ zei hij angstig.’ Ik ga meestal niet zo ver met de geiten. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik over deze brug ga’ zei Viola, en ze bestudeerde de touwen die de brug hielden.’ Je moet over de Cabasa Bridge, als je naar Forte wilt’ zei Allegretto, en hij wees naar de andere kant van de brug.’ Ik begrijp het’ zei Frederic.’ Deze brug is ter verdediging gebouwd. Het vormt een punt makkelijk punt voor bescherming tegen enkele aanvallen van het zuiden’. Allegretto knikte.’ Bingo! Heey, jij bent erg slim, he? Dat is waar. En dat is ook waarom er een fort is aan eén zijde van de brug’ zei hij, en wees naar het fort aan de overkant.’ Het heet….ehh..’. Allegretto dacht diep na.’ Het heet Fort Fermata, toch?’ vulde Polka aan.’ Ja! Dat is het. Fort Fermata’ zei Allegretto. Polka keek nog even naar de brug.’ Laten we voorzichtig zijn, oké? We willen echt niet vallen’ zei ze. Beat viel langzaam op zijn knieën van angst.’ Jongens, ik denk dat ik in mijn broek ga plassen’ zei hij bibberig.’ Volhouden, Beat. Je kan het wel’ zei Allegretto.’ Oké laten we gaan. Kom op, Polka’ zei hij, en hij stak zijn hand uit naar Polka. Polka was erg geschrokken.’ Wat?’ zei ze.
‘ Als je uitglijd is het gevaarlijk. Je kan maar beter mijn hand vasthouden’ zei Allegretto vriendelijk. Polka kon even niet hervatten wat er gebeurde.’ Weetje….Weetje het zeker?’ zei ze.’ Waar heb je het over? Natuurlijk weet ik het zeker. Kom op’ zei hij, en kwam nog iets dichterbij. Polka lachte.’ Dankje’ zei ze, en ze legde haar hand in die van hem. Viola genoot erg van deze show.’ Nou, nou. Jij bent wel een echte heer he?’ zei ze pesterig. Allegretto was snel ontwaakt uit dromenland.’ Wat? Ik probeerde alleen…..Aargh, laat ook maar. Kom mee’ zei hij, en hij trok Polka mee, toen Viola lichtjes begon te lachen.

Forte Castle – Throne Room

‘Zo Fugue, heb je nog wat nieuws geleerd?’. Waltz zat gewoonlijk onderuitgezakt op zijn troon, toen dezelfde man uit Agogo Forest voor hem een buiging maakte.’Ja, mijn heer. Het was erg makkelijk om de beesten te vinden. Helaas kon ik er geen een vinden die gloeide’ zei Fugue teleurgesteld.’ Ik ben niet geïnteresseerd in je mislukkingen’ zei Waltz, die op meer een kwade manier teleurgesteld was.’ Ja, maar…’ stamelde Fugue.’Door onze experimenten, hebben we geleerd dat als we die wezens mengen met de Powder het effect sterker is’ zei Waltz.’ We hebben ook geleerd dat het alleen bij de gene werkt die gloeien. Het maakt niets uit wat ik ervoor moet doen, ik moet ze hebben. Als we de gloeiende kunnen krijgen, zelfs als we daar grote maatregelen voor moeten nemen, verdubbelt het aantal producten’. Hij keek erg vernietigend naar Fugue, die zijn moed inslikte.’ Het is onze taak om het welzijn van de mensen op 1 te zetten. En het doel van de regering is om het volk te helpen met al zijn man en macht. Als het effect van de Powder stijgt, maakt dat de mensen blij. Heb ik niet gelijk?’. Waltz glimlachte gemeen.’ Ik kan al de lachende gezichten van mijn volk zien’. Hij lachte hard, en Fugue wou het liefste weggaan.’ Zo, nu je weet wat doel is, ga je terug om opnieuw voor ze te zoeken. En kom niet terug voordat je ze hebt gevonden. Het is uiteindelijk toch voor het volk’.’ Oké’ zei Fugue kortaf, en maakte een kleine buiging.’ Ik luister niet nog eens naar een mislukking. Begrepen?’ zei Waltz. Fugue knikte kort, en ging weg, net toen Legato aankwam.’ Mijn heer, het mijnen in Mt. Rock loopt op schema. Het verkopen van Mineral Powder gaat ook perfect’ zei hij.’ Je hoeft niet te zeggen als dingen goed gaan’ zei Waltz.
’Dat weet ik toch allang’

Hier is nog een plaatje van de Cabasa Bridge
xxxxxx

Reageer (1)

  • KuroTenshi

    Waaaaaaaaaaaaaaahh!!! Ik ben nogsteeds gek op deze story!!!(Y)

    Snel verder!


    Even tussendoor, die count is op zijn eigen manier best eng/vreemd...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen