@Maritt Overbeek


"Bye!" roep ik als Justin de tuin uit loopt. Lachend zwaait terug, en als hij uit het zicht is verdwenen sluit ik de deur weer. Inmiddels staat mijn moeder beneden in de keuken haar eten te maken. "Hey Maritt, je hebt helemaal niet verteld dat Justin bleef slapen?" "Ik vond het niet zo leuk in me eentje, dus vroeg ik of hij wilde komen." Ik wil weer naar boven lopen, maar mijn moeder vraagt alweer iets. "Ik vind het prima, maar waarvoor had je dan niet Sanne of zo gebeld?" vraagt ze licht verbaasd. Sanne.. Nou, dat gaat lekker als ik daar ruzie mee heb. Maar ik heb geen zin in meer vragen, dus zeg ik schouderophalend: "Geen idee eigenlijk. Niet aan gedacht." Voordat ze wéér iets vraagt, loop ik snel naar boven toe. Tja, Sanne.. Misschien moet ik maar weer eens contact zoeken met haar, op msn. Ik start mijn computer op, en op dat moment maakt mijn telefoon een geluidje. Ik pak mijn iPhone uit mijn broekzak en lees het sms'je die ik binnen heb gekregen. 'Wanneer zie ik je weer? Mis je. xJustin' Glimlachend kijk ik naar het sms'je, en kriebels vullen mijn buik. Ik ben zo blij dat ik hem ken. Hij heeft me deze iPhone gegeven, ik kan altijd bij hem terecht, en hij is zo lief.. Maar aan de andere kant, wat zouden zijn fans hier van denken? Tenslotte is hij toch wel dé Justin Bieber.. Mijn gedachte word onderbroken door het geluidje van mijn mail. Ik klik het weg, en meld me aan op msn. Eens kijken, wie zijn er allemaal online..

IK KAN NIET MEER WACHTEN TOT #UNDERTHEMISTLETOE HET NIEUWE ALBUM VAN BIEBER! En jullie? xx

Reageer (2)

  • xxswaggie

    ik kan ook niet wachten op het album :9~
    snel verderrr <333333

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    oEEEEEEEEEEH! <333
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen