Foto bij Part 5.3 - You and me at Starbucks tonight.

Liefde voor lezers. -hart ogen smiley-

Eva's point of view.

Ik had me even afgezonderd van de rest en was op de kamer van mij en Melissa op mijn bed gaan zitten, met mijn oordopjes in mijn oren gestopt. Muziek van Selena Gomez klonk in mijn oren terwijl ik in een fashion tijdschrift inspiratie op deed voor een nieuw ontwerp. Ik schrok toen ik in mijn ooghoek iets zag bewegen, bang dat het een muis of wat dan ook was. Toen ik keek zag ik dat het een briefje was. Ik stond op en pakte het briefje van de grond. You and me, Starbucks tonight. Be ready at 8. -Z. J. M. Verbaasd las ik het briefje nog een keer door en vouwde hem vervolgens weer op zodat ik hem in mijn broekzak kon stoppen. Waarom wou Zayn met mij afspreken bij Starbucks? Ik wist niet eens waar die was want ik had totaal geen verstand van Berlijn. Boodschappen halen met Harry ging nog wel, maar onderweg waren we geen Starbucks tegengekomen. Ik deed mijn oortjes uit en legde mijn iPhone weg. Ik keek wat om me heen en besloot toen maar om mijn One Direction vest aan te trekken, aangezien het een redelijk koude dag was.
Bij de rest aangekomen begroetten ze mij allemaal vrolijk, op Veronique en Zayn na. Zayn glimlachte kort even en Veronique was druk aan het typen op haar blackberry. Ik liet me zuchtend naast Harry op de bank vallen en hij legde meteen zijn arm om me heen. "Heee beste vriendinnetje!" Zei hij vrolijk waardoor ik in de lach schoot. Toen ik Zayn naar mij zag kijken pakte ik mijn iPhone en sms'te hem dat ik zijn briefje had gekregen. Zonde van mijn beltegoed maar wat maakt het uit, ik had op dit moment even schijt aan alles. Ik was super benieuwd waarom Zayn met me wou afspreken en al helemaal voor de dingen die hij zou gaan zeggen. Heeft hij misschien een ander? Ik had werkelijk geen idee en besloot om er ook maar niet langer over te piekeren. Ik zou vanavond wel merken wat er komen zou en morgen zou ik wel zien hoe ik me er over voelde. "Aarde aan Eva!" Ik schrok toen Harry plots met zijn hand vlak voor mijn gezicht zwaaide. "Doe je mee?" Hij wees naar de X box en ik schudde mijn hoofd. Ik pakte een tijdschrift van de tafel en begon erin te bladeren. Zo deed ieder zijn eigen ding.

Reageer (8)

  • Aves

    <33

    1 decennium geleden
  • unfbieber

    nieuwe abbo(flower)

    snel verder <.33333333

    1 decennium geleden
  • benign

    Oee loveitt<33

    1 decennium geleden
  • Addlestone

    Spannend! Snel verder!x

    1 decennium geleden
  • Donceal

    snel verder, Ben benieuwd.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen