Chapter Twenty-Four,
Elise's pov
Het is vijf oktober en we zitten met zn allen in de auto op weg naar Amsterdam. 'THAT'S WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL!' zingen we mee. Nee, wacht, blèhren we mee. Ik had helemaal niet geslapen vannacht, ik ga Harry weer zien. Maya en Lisanne waren ook al zenuwachtig bezig. We stappen de auto uit en we lopen naar het gebouw. 'Wauw.' zegt Leonie. Er stonden echt super veel meiden. We liepen overal tussen door. 'Hé! Niet zo voor kruipen!' ik kijk om en zie Katrina staan. Naast haar staat Iris. 'Uh.. Volgens mij zoubbes ik sorry moeten zeggen, maar omdat jij het bent... Nee, geen zin in.' 'O-M-G. Het is niet zo dat OneDirection voor je valt ofzo. Doe niet zo arrogant!' Lisanne, Maya en ik beginnen te lachen. Katrina kijkt me arrogant aan. 'Wat is er zo grappig?' 'Niets zeggen we snel en we lopen verder. We komen bij de ingang en we lopen naar binnen. Ik liet een brief zien aan de 'Bodyguard' en hij liet ons alvast naar binnen. 'De kleedkamer is die kant op.' zegt hij en hij wijst de lange gang in. 'Dankjeee!' zeggen we vrolijk en we lopen door. 'Hier!' roept Leonie. We lopen naar de deur en openen die. 'Hai.' zeggen we droog. Ik keek de kleedkamer rond. 'Hij is leeg.' zeg ik teleurgesteld. Geen Harry te bekennen. 'We're like NANANA!' horen we achter ons. We kijken om en zien ze staan met een brede glimlach. 'Harry!' roep ik en vlieg om zijn nek. 'Hahaha! Zolang heb je ons toch niet gemist? Oh, wacht twee weken... Dat is best lang.' zegt Harry lachend. Hij gaf me een kus. Ik zie Maya en Lisanne bij Louis en Liam staan, een beetje klef... Maardat deed ik net ook. Pamela keek wat rond en ik zag Leoni en Miriam naar Niall en Zayn kijken. 'OneDirection, zijn jullie klaar?' vraagt hun manager. 'Ja.' zeggen ze en Harry geeft me een kus. 'Ik zie je zo weer.' 'Beter van wel.' ze lopen weg. Ik kijk ze nog na. 'Dus...' Miriam komt naast me staan. 'Zayn is nog vrij toch?' Ik kijk haar aan. 'Ja, kansje wagen?' 'Jup.' we beginnen te lachen en gaan naar de zaal. We staan vooraan. Helaas staan Katrina en Iris naast ons. Ze kijken ons heel arrogant aan. We negeren het en ze kijken snel weg als One Direction opkomt. De hele zaal begint te gillen. Ik gil lekker mee. Harry ziet me al snel en begint te lachen. Katrina kijkt me fel aan. Maar kijkt dan weer naar het podiumpje. 'Hello, Nederland!' zeggen ze. Iedereen gilt. 'Hoe...' iedereen gilt. 'Gaat...' iedereen gilt. 'Het?' en weer gilt iedereen. Liam maakt een -wordnoueensstil-gebaar en zachtjes word iedereen stil. 'Eindelijk.' zegt hij opgelucht. 'Harry, ga je gang.' hij geeft de microfoon aan Harry.
Reageer (1)
Hahahaha, wij zeggen ook allbei katrina in plaats van karina!!
1 decennium geledenLove it! Sn veder help wel ideetjes stuur wel ff prive bericht.