Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 40

reacties ? (A)

Na een tijdje verbrak Tom de kus en hij keek je aan in je ogen. Je kon niet anders dan terugkijken in die mooie ogen van hem. Je voelde dat je moest blozen. Je schrok echter op toen je jou gsm hoorde afgaan. Je hoorde Tom zuchten en keek wie je belde. Je zag dat het Jens was. jij: Jens? Jens: zusje ik wil je niet storen ofzo maar je moet naar huis komen. jij: ow, uhm oké ik kom wel. Je hoorde Jens grinniken. Jens: haha ik heb je dus echt gestoord. Je wist dat hij nu een grote glimlach op zijn gezicht had. Je zuchtte en legde af. Tom: wat was er? jij: ik moet naar huis gaan Tom. Tom zuchtte en stond recht. Tom: kom dan breng ik jou naar huis. Je pakte Tom’s hand vast en zo stapten jullie naar jou huis toe. jij: sorry Tom dat ik nu al naar huis moet. Je zag Tom glimlachen. Tom: kan jij niet aan doen e princess. Je voelde dat je aan het blozen was. Alweer… Tom gaf je nog een kus op je wang en daarna vertrok hij. Je draaide je om met de intentie om naar binnen te stappen maar je knalde vol op tegen de deur die blijkbaar nog dicht was. Je viel met je kont op de grond en voelde dat je een bloedneus had. Tom: Demi?! Je draaide je om en zag Tom op je afkomen rennen, hij stopte voor jou en bukte zich. Tom: gaat het? jij: au mijn neus. Je zag de voordeur nu ook opengaan en Jens jou verbaast aankijken. Jens: ben jij nu net tegen de deur gelopen?

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    Yah ik ben tegen de deur aangelopen, want ik was zo afgeleidxDxD
    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    XD zo drooog maar wel lief van tom
    snel verder gaan BFF:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen