Part 5.2 - High five.
Melissa point of view.
Ik kijk naar Louis die bij de kassa staat om het eten te bestellen. Ik zie hoe hij zich omdraait en me recht in de ogen aan kijkt. Opeens zijn mijn handen wel heel erg interessant. Kleine blosjes vormen zich op mijn wangen. De rest is druk in gesprek, behalve Zayn. Hij staart wat afwezig voor zich uit. Ik sta op en loop langzaam naar hem toe. “wat is er Zayn?” vraag ik bezorgt en leg mijn hand op zijn schouder. Hij kijkt op en schudt zijn hoofd. “het is niks, ik heb gewoon een hele domme fout gemaakt.” Zegt hij en werpt een blik op Eva. “Wil je er over praten?” “Ik vertel het je later wel, maar niet nu.” Ik knik begrijpend en ga weer op mijn plaats zitten. Eva kijkt me vragend aan. Ik haal mijn schouders op en kijk naar Louis en Liam die aan komen lopen met beide twee dienbladen in hun handen. Ze zetten ze op tafel en meteen begint iedereen er naar toe te graaien alsof hun leven eraf hangt. Louis laat zich naast me neer zakken en glimlacht naar me. Ik pak een zakje met een beetje patat en eet het rustig op. Louis legt zijn hand op die van mij. Een rilling loopt over mijn rug. “gaat het weer een beetje?” vraagt hij bezorgt. Ik knik langzaam en glimlach. “het gaat prima.” Nog steeds ligt zijn hand op die van mij. Onzeker trek ik mijn hand terug. Ik werp een blik op Veronique. Ze kijkt me met een dodelijke blik aan. Serieus, als je blikken konden doden lag ik hier nu dood op de grond. Ik kijk weer naar Louis die Veronique geïrriteerd aan kijkt. Ik kijk ze verbaasd één voor één aan. Zag ik dat nou goed? Ik zucht en schuif mijn stoel naar achter. Ik sta op en loop naar de toilet.
Na een half uur nog in de Mac Donalds wat hebben gepraat besluiten we weer terug naar de tourbus te gaan. Gelukkig gaan we morgen naar een hotel in Duitsland. Ik loop naast Louis en staar naar de grond. “Eva!” hoor ik achter me. Voetstappen klinken, wat betekend dat er gerent word. Ik word opzij geduwd door iemand die langs rent en val tegen Louis aan. “Kijk eens uit, Liam!” roept Louis, nadat hij me gevangen heeft. “dank je.” Zeg ik en ga weer op mijn eigen benen staan. “het is al goed.” Hij
Glimlacht en ik glimlach terug. Ik zie hoe Harry, Liam, Niall en Zayn elkaar een high five geven. Oké, wat was dat? Ze duwen mij tegen Louis aan en geven elkaar vervolgens een high five?
Reageer (7)
haha zupper!!!
1 decennium geledendit verhaal + ik = ABO + KUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha zupper!!!
1 decennium geledendit verhaal + ik = ABO + KUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hun zijn echt geniaal.
1 decennium geledenhahaha, geniaal! ze moeten eventjes zo door gaan!
1 decennium geledenen jij moet ook eventjes snel doorgaan!
nieuwe abo
haha, de jongens zijn goed bezig
1 decennium geledennou behalve zayn dan want die is een sukkel tegen Eva!