Foto bij 004

reacties? (A)

Jullie waren eindelijk in het hotel aangekomen en jullie gingen meteen naar de balie toe om jullie in te chekken. Jullie kregen na een tijd jullie sleutel en gingen dan met jullie koffers naar de lift toe. Annelies drukte op het knopje zodat de lift naar jullie kwam. Jullie stapten in de lift en deze sloot zijn deuren. Annelies: welke verdieping? jij: we zitten op de 3e verdieping. Annelies drukte op het knopje waardoor de lift naar boven ging. Op de 3e verdieping stapten jullie uit met jullie koffers en naar kamer 314 toe. Je stak de sleutel in het slot en deed de deur open. Jullie stapten naar binnen en jullie kwamen uit in een soort van kleine woonkamer. Jullie keken met open mond naar jullie kamer. Annelies: wow. jij: dankje pap! Er waren nog 3 deuren, 2 ervan waren de slaapkamers en de andere was de badkamer. Jullie pakten jullie spullen uit de koffers en besloten om daarna het hotel te gaan verkennen. jij: gaan we met de lift of de trap? Annelies: met de trap, want met al die vakantiegangers kan het wel even duren. jij: ja dat is wel. Jullie gingen de kamer uit en je stak de sleutel weg in je broekzak waarna jullie naar de gelijkvloers gingen. Jullie bezochten de eetzaal, het buitenzwembad, de bar en gingen nu de trappen af. Jullie zagen een mooi zwembad staan en nog een sportzaaltje. jij: wow dit is echt super! Annelies: ja en dat dankzij je vader. jij: uhu ik ga hem vanavond even bellen om hem te bedanken.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen