Foto bij •012

Toen ze zich allemaal hadden omgekleed in de kleedkamers. Ze hadden hun gym kleding aangetrokken. Een joggingbroek en een shirtje, hemdje of vestje. Vallery had een zwarte joggingbroek en een zwart hemd, met daarover een wijd wit shirt, Janneke had een grijze joggingbroek aan en een zwart hemdje. Charlie had ook een zwarte joggingbroek aan en een zwart shirt met een v-hals. Jip had ook een zwarte joggingbroek, maar ook een wit shirt met de tekst 'i'm the king' erop, maar dat zag je niet want hij had een zwart vest erover aan.
Vallery huppelde naar het gangetje, waar de jongenskleedlokalen waren en de 2 jongens stonden. "Jij bent nu opeens heel blij", zei Jip lachend en Vallery grinnikte even. Haar ogen gleden naar Charlie. 'Damm wat ziet hij er toch goed uit in sportkleding', denk Vallery. "Waar is Janneke?", vroeg Jip aan haar en Vallery blies tegen haar natte haren. "Die komt zo", zei Vallery en ze ging, naast Charlie, op de grond zitten.
Na een paar minuten kwam ook Janneke eraan gelopen, maar je kon zien aan haar dat ze het koud had, ze had ook alleen maar een hemdje aan. "Janneke!", riep Vallery blij en ze sprong op, "Heb je het koud?" Janneke trok lachend een wenkbrauw op. "Nee, daarom bibber ik ook", zei ze sarcastisch en lachte even. Het was heel even stil totdat Jip weer wat zei. "Je mag mijn vest wel aan als je wilt.." zei Jip en hij bloosde er een beetje bij, maar ook Janneke bloosde en knikte. Jip deed zijn vest uit en gaf het vest aan Janneke, die het snel aantrok. "Dank je", zei ze zachtjes en glimlachte een beetje. Ze snoof onopvallend aan het warme vest van Jip en keek glimlachend naar hem, en hij ook naar haar. Het was even stil en Vallery en Charlie keken elkaar aan en grijnsden. "Hallo, tortelduifjes", zei Charlie lachend, "We kunnen hier ook gezellig staan kleffen, maar we kunnnen ook wat gaan eten, want ik hoorde net volgens mij Vally's maag!" Vallery rolde met haar ogen en stond op. Janneke keek nog even naar Jip, wel blozend natuurlijk en keek daarna snel naar Vallery, die haar wenkbrauwen optrok. Uiteindelijk liep iedereen naar de aula, in hun gymkleding.

Reageer (2)

  • Lein

    Okeee... dat vorige was best vaag!!

    1 decennium geleden
  • Lein

    k houd van zijn vesten!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen