Foto bij Part 5.1 - He's not worth it.

Even een moment om te zeggen dat jullie super mega awesome zijn.

Eva's pov.

Bij we Mc Donalds aangekomen zoeken we een grote tafel uit. We zitten op de volgende volgorde: Aan het hoofd zit Niall, links van hem: Harry-Ik-Liam. Dan aan de andere kant van het hoofd: Zayn. Link van Zayn: -Melissa-Louis-Veronique. Ik kijk even naar Zayn en onze ogen kruizen elkaar. Zayn schudt even kort zijn hoofd en wend zijn blik tot Louis die iets aan het vertellen is over weet ik veel wat. Vast zijn verzameling carrots of zo. Ik staar naar mijn schoenen en kijk op als iemand een arm om me heen slaat. "Don't worry, hij is het niet waard." Fluistert Harry in mijn oor. Ik glimlach liefjes naar hem, hij is echt in een korte tijd mijn beste vriend geworden. Ik glimlachte even naar hem en pakte toen een kaart, ook al wist ik al lang dat ik een big mac menu zou nemen. "Sinds wanneer is dat iets?" Liam keek vragend naar Louis en wees naar mij en Harry. Harry liet me weer los en schudde lachend zijn hoofd. "Come on, we're best friends." Zei hij. Ik werd weer eens mega verlegen en staarde naar de grond.

Zayn Malik Point Of View
Ik zag hoe Harry een arm om Eva heen sloeg en voelde een korte steek. Eva had me niet uit laten praten, ik hield echt van haar en ik wou zeggen dat het nog niet wat zou worden omdat ik haar eerst beter wilde leren kennen. Ik voelde me wat opgeluchter toen Harry zei dat ze beste vrienden waren. Ik keek stiekem naar Eva, die wat ongemakkelijk om zich heen keek. Louis en Liam stonden op om onze bestellingen op te halen en ik mompelde dat ik even naar de wc's ging. Het duurde niet lang of ik had ze gevonden. Ik keek ik de spiegel en zuchtte diep. "Misschien ben ik haar niet waard." Zei ik zachtjes tegen mijn spiegelbeeld. Ik draaide de kraan open en plensde wat water in mijn gezicht. "Ze kan veel beter dan mij verdienen." Zei ik zacht. En ik wist dat ik gelijk had, zo knap was ik weer niet. En zo goed kon ik nou ook weer niet zingen. Eva daarin tegen had geweldige style voor fashion en had een mooi lichaam. Ze verdiende beter, zoals Harry. Harry en Eva zouden perfect zijn samen.
Toen ik terug kwam waren Liam en Louis nog steeds weg. Ik keek naar Melissa die in haar ooghoeken naar de bar keek waar Louis en Liam in de rij stonden te wachten. Ik moest denken aan het plan van Niall, ook al wist ik dat Louis een vriendin had ik was het wel met Niall eens. Je kon duidelijk zien dat Louis helemaal gek was van Melissa en Melissa ook van Louis. Ik pakte mijn mobiel en stuurde Niall een sms. Couple time bro! X

Reageer (6)

  • Dilan

    aawh ik heb medelijden met Zayn !

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    haalloooooow:O denk eens aan jezelf man! Zayn één tip, red eerst je eigen liefdes leven dan pas dat van een ander! (tja soms moet je een beetje egoïstisch zijn:$) Al moeten melissa en Louis ook eventjes samen komen!
    En weetje ik zag net dat ik nog maar één hoofdstuk heb om te lezen, dus daarna moet je snel verder!

    1 decennium geleden
  • MelissaNiall

    leuwk! x

    1 decennium geleden
  • ardjan

    haha leuk:) vewduwrrrrrrrrrr!

    1 decennium geleden
  • Aves

    mooi <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen