Foto bij Part 5.0 - I'm sorry.

Harry point of view.
Wat heeft die gozer gedaan? Ik sla mijn armen voorzichtig om het lichaam van Eva. Ze snikt. “Eva, wat is er gebeurd?” “hij wilt me niet.” Snikt ze. Ik streel met mijn handen door haar haar. “Hij weet gewoon niet wat hij wilt.” Sus ik haar.
Na een half uur zo te hebben gestaan is ze eindelijk rustig. Ik leg mijn handen op haar schouders en duw haar iets van me af. “gaat het weer een beetje?” vraag ik. Ze knikt langzaam en veegt haar tranen van haar wangen. “zullen we naar de rest gaan?” weer knikt ze. Ik glimlach naar haar en pak haar hand vast. Ik trek haar zacht mee naar de ‘woonkamer’
“Gaat het weer een beetje?” vraagt Eva aan Melissa. Melissa kijkt op en knikt. Ze zit nog altijd bij Louis op schoot. Het plan moet gewoon lukken. Net op dat moment komt Veronique weer binnen. “Zit ze lekker?” vraagt ze bot aan Louis. Ik kijk haar met open mond aan.

Louis point of view.
Ik kijk Melissa spijtig aan en zet haar op de bank. Ze glimlacht. “het is goed, ga maar.” Ik knik en druk een klein kusje op haar voorhoofd. Ik loop met Veronique achter me aan naar onze slaapkamer. “Waarom doe je zo tegen Melissa?” straight to the point. Ze zucht. “Ik heb gewoon het gevoel dat ze je van me af probeert te pakken.” Ze kijkt naar haar handen. “Hee, ik ben van niemand. Ik ben gewoon een jongen, jou vriend en goede vrienden met Melissa.” Het is geen leugen alleen laat ik een stukje weg. Veronique knikt langzaam. “het spijt me, ik zal aardig proberen te doen.” Ik knik dankbaar en druk mijn lippen op die van haar. “Is het dan weer goed tussen ons?” Ik knik en ze slaat haar armen rond mijn nek. Ik grijns tegen haar lippen aan en voel al snel haar tong langs mijn lippen glijden. Ik open mijn lippen en al snel zijn we verstrengeld in een tongzoen.
Na een tijdje besluiten we weer terug te gaan. “hee.” Ik besluit maar niet naast Melissa te gaan zitten en plof naast Liam en Zayn. Liam en Zayn zitten echter weer met de controllers van de Xbox in hun handen. Dit keer doen ze mario kart. “zullen we vanavond naar de Mac Donalds gaan?” vraagt Niall. Hij legt zijn hand op zijn buik. “Ik heb honger.” Voegt hij er nog aan toe. Ik lach. “goed idee.” Hij grijnst en loopt de kamer uit om vervolgens met een grote zak chips terug te komen. Ik kijk hem ongelovig aan. “Je weet dat we over een half uur gaan eten, right?” zeg ik. Hij knikt hevig en propt een hand chips in zijn mond.

-
De top moet lukken toch? (:

Reageer (3)

  • 1Der

    niaaller(H)

    1 decennium geleden
  • ardjan

    supewrrr!

    1 decennium geleden
  • Aves

    Verder.. <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen