Harry.
Ik was te vrolijk, mijn vriendin zou met mij mee zingen over een paar minuten. We eindigden ons liedje en we keken even naar elkaar. Rosa en de andere dansers stonden ook stil en ik keek weer naar de menigte waar ze nog steeds aan het gillen waren. ´Calm down guys..´ Ik grijnsde en keek even naar Louis. ´We willen iemand introduceren.´ Ik glimlachte en was eigenlijk nerveus. ´Ons nieuwe voorprogramma, omdat ons oude programma een probleem kreeg.´ vervolgde Louis mij. Niall had Rosa al mee gesleept naar ons toe en ze grijnsde. ´ Ze is al de hele tijd mee op tour.´ zei niall. ´Omdat ze mijn beste vriendin is.´ zei Rosa lachend. Ze rende weer terug naar de plek waar ze moest zitten. ´ Hier is ze dan. De enige echte ILSE! ´ Ilse liep het podium op en ik begon te glimlachen. Louis gaf me een duwtje en ik grijnsde. Ilse bleef boven aan staan en Liam begon te zingen. ´your insecure.´ We liepen met z´n allen richting de trap en de dansers waren nu weer aan het dansen. ´ Baby you light up my World like nobody else!’ Ik grinnikte en keek onder tussen naar Ilse. Ze was nog mooier dan eerst. Ze is perfect in dit licht. We eindigden ons liedje en toen liepen we het podium af. Ik kon het niet laten om Ilse een kusje te geven. Ik hoorde Liam fluiten en Ilse moest blozen. Ik grijnsde. ‘Sorry..’ Ze haalde haar schouders op.

Ilse.
Het was geweldig om op te treden. Misschien was het niet de bedoeling van mijn stiefmoeder, maar ze kon me niets meer maken. Ik liep samen met de jongens het podium af en ik voelde Harry’s lippen op mijn wang. Ik grinnikte. ‘Sorry.’ Ik haalde mijn schouders op. Ik wist gewoon dat we het niet lang geheim konden houden voor deze jongens. Ik keek naar Harry en pakte zijn hand voorzichtig vast. Louis sloeg zijn armen om mij en Harry heen. ‘Eindelijk zijn jullie samen!’ Hij gaf ons een knuffel. Ik moest lachen en keek naar hem. ‘Boo bear wordt het misschien niet tijd dat jij een vriendin krijgt?’ Hij beet op zijn lip. Hij keek even weg. ‘Lou moet je ons iets vertellen?’ Harry keek hem serieus aan en ik zag Lou naar Rosa kijken. ‘Rosa weet jij iets?’ Rosa schudde snel haar hoofd. Ze wist blijkbaar dus wel iets. ‘Nee ik hoef jullie niets te vertellen?’ Louis draaide zich om en liep richting de kleedkamer. ‘Lou , wees eens eerlijk?’ Hoorde ik Harry vragen. ‘Harry ik ben eerlijk!’ Ik beet op mijn lip en deed mijn vinger voor harry’s lippen. ‘Laat hem maar. Hij verteld het vanzelf wel.’ Ik zag dat Rosa achter hem aan liep. Ik vroeg me af wat ze wist van hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen