*32
We gingen allemaal in een kring zitten. "Oké wie eerst?" vroeg Carlos. "Doe Melody maar, omdat ze nieuw is." zei Nicole. "OKe, Melody, Thruth or Dare?" Melody dacht na."Laten we maar gelijk beginnen met "dare""antwoordde ze. Carlos dacht na en fluisterde iets in James oor. James knikte en fluisterde iets aan Nicole. Nicole knikte twijfelend. We wisten ondertussen allemaal al wat er ging gebeuren. "Oke, new girl...Jij moet James zoenen, op de mond, 5 seconden lang." "Alleen als Nicole het goed vind." zei Melody aardig. "Ja ik vind het goed. Het is maar een spel." zei Nicole. Melody kroop naar James toe en zoende hem. Wij telden af:"Vijf...vier...drie...twee...één!" Melody trok haar gezicht weg en stak haar tong uit naar Carlos. Die keek teleurgesteld, alsof hij niet had verwacht dat ze het echt zou doen. "Next!" riep Carlos. "Logan...ruth of dare?' vroeg Melody aan Logan. "Dare" zei Logan. "Maar ik ga NIET met Naomi zoenen!"Iedereen begon te lachen. "NIets persoonlijks hoor, Naoom, maar je weet wel waarom." zei Logan tegen mij. "Tuurlijk joh! Geeft niet!" zei ik luchtig, maar ergens diep in mij brak iets. "OKe' zei Melody. "Ik hoorde dat jij zo goed een backflip kan. Doe eens?" "Pff...een makkie,"zei Logan opschepperig. Hij stond op en deed een perfecte backflip. "Jij mag de volgende kiezen!" "Hmmm...Naomi. Truth or Dare?" vroeg Logan aan mij. "Doe maar truth." zei ik. Logan dacht na en keek me toen indringend aan. "Wie is Dean en wat is er met hem?" vroeg hij. Iedereen werd stil.
~Logan POV~
Ik had Naomi eindelijk gevraagd hoe het nou met Dean zat. Naomi was al een tijdje stil en wisselde bezorgde blikken uit met Gabriela. Ik zag dat ze het moeilijk vond om te beginnen met vertellen. "Als je het neit wilt vertellen, hoeft het niet hoor." zei ik lief en ik kneep even in haar hand. Naomi zuchtte:"Jawel, het word tijd dat ik het jullie vertel. Maar het verhaal heeft geen "Happy Ending" dat vertel ik alvast." Ze nam een slok cola, zuchtte nog een keer en begon met vertellen:"Ik ben opgegroeid in Bearvalley, een kleine achterbuurt van New York. Ik woonde daar met mijn moeder en broer Dean in een klein huis. Mijn vader had ons achtergelaten toen mijn moeder zwanger was van mij, dus die heb ik nooit gekend. Mijn moeder had niet zo'n goede baan, dus we hadden weinig geld. We konden elke maand maar nét rondkomen en Dean en ik gingen vaak met honger naar bed. Mijn moeder werkte ook vaak 'savonds en als ik dan in bed lag, met een rommelende maag, kwam Dean naast me zitten en dan vertelde hij verhaaltjes of hij vertelde over zijn dromen. Zo was onze grootste droom om naar LA te gaan."
~Volgende hfdstuk gaat het verder! Hoop dat jullie het leuk vonden(H)~~
Reageer (3)
Waahah Melody moet Carlitos vaker pesten
1 decennium geledenSNEL VERDER!
IK WIL MEER WETEN OVER DEAN!
EN IK HAAT CAPSLOCK!
xxxhvj!
ILOVEIT !
1 decennium geledenSneeeell verdeer !! <33
meeeeeer!!!
1 decennium geleden