Part 4.3 - We should hang out, just the two of us.
Eva's pov
Bezorgd keek ik naar Melissa die tegen Louis aanleunde en duf voor zich uit keek. "Niall? Zou je mij willen laten zien waar mijn slaapruimte is?" Vroeg ik. Ik dacht dat Melissa wel rust nodig zou hebben dus het zou het beste zijn om haar even met rust te laten. Met al deze drukte om haar heen helpt het ook niet veel, dacht ik. Niall begreep wat ik bedoelde en liep voor mij uit het smalle gangetje door waar hij de achterste deur opende en voor mij uit naar binnen liep. Er stonden twee bedden en de koffers van mij en Melissa stonden in het kamertje. Ik klapte vrolijk in mijn handen. "Yay! Ik deel een kamer met Melissa!" Riep ik vrolijk. Niall grinnikte en liep vervolgens het kamertje weer uit. Ik besloot mijn jurkje te verwisselen voor een sweater en een joggingbroek en mijn haar bond ik vast in een slordige knot op mijn hoofd. Ik ging op het bed liggen en staarde naar het plafond. De motor van de rijdende bus was het enige geluid wat ik hoorde, wat fijn om nu even rust te hebben.
Een zachte klop op de deur waakte mij op uit mijn gedachten. "Stoor ik?" Vroeg Zayn die zijn hoofd om de hoek van de deur had gestoken. Ik schudde mijn hoofd en gebaarde dat Zayn binnen mocht komen. In een beweging zorgde ik dat ik rechtop kwam te zitten en Zayn nam plaats op het bed van Melissa. "Hoe gaathet met je?" "Ja, goed." Zei ik glimlachend. "Fijn." Zayn glimlachte terug en blosjes verschenen op mijn wangen. "Hoe gaat het met Melissa?" Zayn zei dat het goed ging en dat stelde mij gerust. "We zouden een keer moeten afspreken." Zei Zayn zachtjes. Ik keek op en begon nu nog meer te blozen. "Hoe bedoel je?" Vroeg ik zachtjes. "Zoals ik het zeg." Zayn lachte en ik keek blozend de andere kant uit. "Onze volgende stop is in Duitsland, daar kunnen we wel iets leuks doen." Zayn en ik stonden tegelijkertijd op. "Als een..?" Zayn onderbrak mij. "Als een date ja." Zei hij grijnzend en hij drukte een kus op mijn voorhoofd. Ik staar blozend naar de grond. Zayn legt zijn handen zachtjes op mijn heupen en trekt me wat dichter naar zich toe. "Ik houd van je." Fluistert hij zachtjes. Ik voel dat ik ontzettend bloos en heb geen idee wat ik nu moet zeggen. Ik voel hoe Zayn zijn hand zachtjes onder mijn kin zet en die wat omhoog drukt. Een glimlach siert automatisch mijn gezicht als ik in Zayn zijn prachtige ogen kijk. Zayn glimlacht zijn tanden bloot, die perfecte lach die duizend maal op verschillende foto's aan mijn muur hangt. Zayn buigt langzaam naar voren en zijn lippen raken zachtjes die van mij. Ik voel een tinteling in mijn buik en heb het idee dat er duizenden vlinders rondvliegen. Het blijft echter bij een korte kus, maar het is wel een onvergetelijke. Blozend kijk ik naar de grond. Zayn glimlacht en draait zich vervolgens om om het kamertje uit te lopen.
Reageer (9)
haha, hij kust haar en loopt meteen weg
1 decennium geledenmr wel super romantisch
omfggg <3
1 decennium geledenik zou eigenlijk huiswerk moeten maken nu, maar ik kan het niet laten om even vlug je verhaaltje af te lezen hahaha.
WAUW SUPER MOOI GEDAAN DOOR MIJZELF.
1 decennium geledenNo, just kidding. ^^
AAAAWWWWH, How cute(H)
1 decennium geledenAwwwh.
1 decennium geleden