Foto bij 003

reacties (A)

jij: nja ik heb toch nog genoeg. Je vader lachte eens. jij: ik ga mijn koffers verder inpakken pa. Vader: oké. Je ging naar boven toe en pakte de coole en toffe kleding als eerste uit je kast en legde ze bij je nieuwe spullen. Je ging samen met Annelies voor 3 weken naar Spanje toe. Na een tijdje was je klaar met je koffers in te pakken.
*tijdsprong*
Vader: Kelly ben je klaar? jij: wacht even. En je kwam met je 2 koffers naar beneden toe. jij: nu ben ik er. Waarna je lachte naar je vader. Je vader pakte de koffers van je over en laadde die in de koffer van de auto. Vader: je bent je ticket bij? jij: ja. En je liet je ticket zien. Vader: oké dan. Jullie reden door naar Annelies die juist naar buiten kwam ook met 2 koffers. Daarna reden jullie door naar het vliegveld. Vader: voorzichtig hé! jij: tuurlijk pa. Je gaf hem nog een knuffel en chekte je toen in samen met Annelies, je bff. Jullie stapten al naar gate 8 toe want over een kwartier moesten jullie instappen. In het vliegtuig zat je naast Annelies. Niet veel later stijgde het vliegtuig op en legde de stewardess alles uit. Jullie zaten een tijdje met elkaar wat te praten en na een tijdje zette je jou ipod aan en luisterde naar de muziek. Na een paar uur vliegen, kwamen jullie aan en stapten uit. Nu alleen nog maar onze koffers en het hotel vinden, dacht je. En dan... Dan is het pas echt vakantie!

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen