Chapter OO5
Ik zit in mijn kleedkamer. Straks moet ik optreden. Chaz en ik hebben nog altijd ruzie. Ik heb er best wel spijt van, dat ik Chaz heb weg geduwd. Wat het was best lekker. Nee, justin, niet zo denken. Je hebt Chris. Dan komt Chris de kamer binnen stormen. 'Justin, we moeten praten.' Zegt hij. Ik weet al waar het over gaat. Hij gaat op de bank in mijn kleedkamer zitten.
'Houd je nog van me?' Vraagt Chris. Ik kan maar beter eerlijk zijn.
'Ik weet het niet, Chris. Ik bedoel, eerst vond ik het leuk dat je er was. Nu ook nog steeds hoor, maar anders dan eerst. Ik houd van je, maar gewoon als vriend. Dus.. Vrienden?' Vraag ik hoop vol.
'De beste vrienden.' Zegt Chris en ik tover een glimlach op mijn gezicht. Chris is echt een geweldige vriend. Maar ik heb nog altijd ruzie met Chaz en ik heb geen idee hoe ik het zou moeten oplossen. Ik denk dat hij niet meer met me wilt praten. 'Chris, weet jij misschien waar Chaz is?' Vraag ik.
'Ja, hij was net bij de toiletten.' Zegt Chris.
'Oke, bedankt.' En ik verlaat mijn kleedkamer en ik loop naar de toiletten. Daar vind ik Chaz.
'No, niet jij.' Zegt Chaz en hij wilt de toiletten uit lopen.
'Chaz, wacht nou. We kunnen niet eeuwig ruzie blijven maken.' Zeg ik.
'Ik ben niet de gene die begon met ruzie maken. Jij duwde mij weg en begon boos te doen!' Zegt Chaz kwaad.
'Ja, omdat jij me zoende!' Zeg ik woedend terug.
'Dan had je als nog niet zo boos hoeven doen!' Schreeuwt Chaz en boos verlaat hij de toiletten. Goed opgelost, Justin.. Zuchtend en teleurgesteld loop ik terig naar mijn kleedkamer. Chris is weg. Gelukkig, dan kan ik alleen zijn. Ik sluit de deur van mijn kleedkamer en doe hem dan opslot. Ik plof neer op de bank. Stomme ruzie. Ik wil geen ruzie met Chaz. Chaz is een van mijn beste vrienden! Misschien had ik hem inderdaad niet weg moet duwen. Ik moet eerlijk zijn. Die zoen voelde wel speciaal. Misschien voel ik wel iets voor Chaz. Maar ja, hij heeft iets met Ryan. Dan wordt er op de deur geklopt. Ik zucht en sta op. Ik loop naar de deur en doe open. Ryan komt de kamer binnen. 'Hey Ry.' Zeg ik en ik sluit de deur. 'Chaz is gek geworden!' Zegt Ryan.
'Waarom? Wat is er gebeurd?' Vraag ik.
'Ik kwam hem tegen en ik zei zo "hey lieverd" en toen ging hij door het lint. Hij zei dat niemand hem zo mocht noemen. Alleen die speciale jongen mocht hem zo noemen. En hij sloeg me en toen ging hij weg.' Zegt Ryan. Dan word ik boos. Echt woedend. Maar ook verdrietig. Waarom doet hij zo?
Er zijn nog geen reacties.