Foto bij Part 4.1 - You are nice.

Kunnen we de top weer bereiken? Zou toch moeten lukken met 58 abo's ? De kudo knop voelt zich namelijk erg lonely en wilt graag vriendjes maken met jullie. (: En als we in de top komen, komen er ook meer deeltjes (:

Eva's point of view
Ik trok de zware koffer achter mij aan naar buiten waar Niall hem van mij over nam en de bus in tilde. Ik draaide me om naar mijn familie en gaf ze elk een knuffel. "Ik ga jullie missen." Fluisterde ik. Mijn moeder glimlachte naar me en toen ik de bus instapte zwaaiden mijn ouders, zussen en broer vrolijk naar me. Ik zwaaide terug tot de grote deuren dichtvielen en de bus in beweging kwam. Ik liep door een smal halletje achter Niall aan en ging op de enige plek die er nog was, naast Veronique zitten. "Nu moeten we Melissa nog halen." Zei Niall die vervolgens een banaan uit de fruitschaal pakte en hem begon te pellen. Ik pakte mijn iPhone erbij en logde in op twitter. "Wat is je twitter?" Ik keek even op naar Veronique die haar blackberry pakte en toen ze me afwachtend aankijk vertelde ik mijn twitter naam. Niet veel later zag ik dat ze me volgde en ik volgde haar terug. Me and @EvaOfficialx are on twitter and the guys are eating/on the X Box. Nice. P: Was een nieuwe tweet die Veronique net had gezet. Ik grinnikte zachtjes. Ze zag er misschien uit als een slet, maar tegen mij was ze redelijk aardig.
"Hoe lang ken je de jongens al?" Vroeg Veronique. Ik dacht even na. "Een week." Zei ik en Veronique's ogen werden groot. "Echt waar? Het lijkt al langer. Tenminste, er sparkelt iets tussen jou en Zayn." Veronique wiebelde met haar wenkbrauwen en ik keek snel de andere kant uit. "Ik weet het niet." Mompelde ik. "Hij vindt zo'n iemand als ik toch niet leuk." Ik logde uit van twitter en plaatste mijn iPhone op de tafel voor mij. "Mij lijk je anders erg aardig. En je bent een mooi meisje hoor, en goed type voor Zayn." Zei Veronique en vervolgens stond ze op om naar een klein kamertje, wat blijkbaar haar slaap plaats was, te lopen. Ik bekeek haar outfit van top tot teen. Ze droeg een hotpants en een wit shirt met een diepe v-hals waardoor duidelijk haar decolleté te zien was. Ik rolde even met mijn ogen, die meid was echt een slet. Ik pakte mijn iPhone weer en beantwoorde het sms'je van mijn oh zo bezorgde moeder.

Reageer (4)

  • benign

    Oee, snel verder<33

    1 decennium geleden
  • ardjan

    kudoow!

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Geweldig! <3

    1 decennium geleden
  • ANOUKxKUONA

    Leeeuk <3

    +kudo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen