'Doe me dat nooit meer aan!' Zeg ik tegen Selena, nadat ik klaar ben met kotsen. Selena begint weer te lachen.
'Het is niet grappig! Het was.. Het was.. Walgelijk!' Zeg ik en Selena begint nog harder te lachen. Ik zucht en schud mijn hoofd.
'Sorry, Jus.' Zegt Selena lachend. Ik wuif het weg.
'Ik ga even.. Wandelen.' Zeg ik en ik verlaat het huis. Ik loop en ik loop. En ik heb geen idee waarheen. Chaz komt naast me lopen.
'Ik zie dat er iets met je is.' Zegt Chaz. Ik schud mijn hoofd.
'Jawel, er is iets met je.' Zegt Chaz.
'Chaz. Er is niets!' Zeg ik licht gefrustreerd.
'Justin, ik weet dat je liegt. Ik ben je vriend. Je kunt me echt alles vertellen. Maar ja, als je vriend moet ik je vertrouwen. Als je zegt dat er niets is, moet ik je geloven.' Zegt Chaz. Hij draait zich op en wil weg lopen. Hij heeft gelijk. Hij is mijn vriend.
'Chaz.' Zeg ik en zeg draait zich weer om.
'Ja?' Zegt hij.
'Er is wel iets.' Zeg ik en Chaz loopt weer naar me toe.
'Vertel het me.' Zegt Chaz en we lopen weer verder.
'Ik ben gelukkig met Chris. Maar ik weet niet of ik nog van hem houd. Het is altijd leuk met hem en alles, maar dat is het met jou ook. En met Ryan ook. En met al mijn vrienden..' Zeg ik eerlijk tegen Chaz. Chaz slaat een arm om me heen.
'Hoe voelt het als je hem zoent? Voelt het speciaal?' Vraagt Chaz.
'Nee, eerst wel, nu niet meer. Die zoent met jou voelde zelfs nog specialer.' Zeg ik en schrik van wat is zelf zeg. Oeps.
'Hoorde ik het goed?' Vraagt Chaz.
'Wat? Pff. Nee.' Zeg ik en langzaam, stapje voor stapje loop ik weg. Chaz komt naar me toe en drukt zijn lippen op die van mij. Het voelt fout, maar ook zo goed. Nee, dit kan niet. Ik duw hem weg. Chaz kijkt me verbaasd en een beetje schuldig aan. 'Wat doe je nou?!' Vraag ik boos.
'Jij zei dat zoenen met mijn speciaal voelt!' Zegt Chris.
'Ja, maar dat betekend niet dat je me mag gaan staan zoenen!' Zeg ik.
'Sorry hoor! Ik probeerde je alleen maar op te vrolijken!' Zegt Chaz.
'Ik houd van Chris! En jij gaat me zoenen! Nou bedankt! Ben er echt vrolijk van geworden!' Zeg ik woedend.
'Net zeg je nog dat je het niet meer weet! Of je nog wel van Chris houdt! Ik ga het gewoon tegen hem zeggen. Dat je niet meer van hem houdt.' Zeg Chaz en hij loopt boos weg. Ik zucht en schop een steentje weg. Verdomme. Ik houd van Chris. Denk ik.. Nee, ik weet het zeker! Justin, doe niet raar. Jij en Chris horen bij elkaar en houden ook van elkaar. Ik loopt weer naar huis. Ik ga me voorbereiden op het concert van vanavond.

Reageer (2)

  • xswagstars

    huh? chris en chaz?
    en selena dan?
    maar ik ga nu verder lezen!(flower)

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Ohoow!
    Mss heeft Chaz wel gevoelens voor Jussie?;o
    Snel verdeeeeeer!<333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen