Part 41
Nu komt een Niall pov.
Bedankt voor jullie geweldige reacties!
Love you all! <3
Geweldig verhaal over Harry
A drop in the ocean - Harry Styles
~Niall Horan^
Wat Zayn in haar zag, heb ik nooit begrepen. Anaïs is gewoon een raar wicht dat volgens mij alleen bij hem is omdat hij toevallig 'beroemd' is. Maar hoe maak je zoiets duidelijk aan Zayn? Hij is al zo verschrikkelijk koppig sinds ik hem leerde kennen en hij niet wou toegeven dat nando's lekkerder waren dan een gewone kip. Iedereen weet dat nando's lekkerder zijn, behalve hij dan. Met een zucht plofte ik op de stoel naast Melody's bed. Wat had Anaïs hier gedaan? Het was nooit een geheim geweest dat zij en Melody elkaar niet konden hebben en nu was ze gewoon even langsgekomen? Maar langs de andere kant, mensen veranderen vaak in tijden van nood, zeggen ze. Misschien had Anaïs wel beseft hoe rot ze had gedaan?
Het gepiep van een machine deed me opschrikken en de deur vloog open. Een stuk of vijf verplegers liepen binnen en plaatsten zich rond Melody. Ik zag dat ze machines op haar aansloten en in snel tempo vanalles begonnen te doen waar ik niks van begreep. Een andere verpleegster greep me bij mijn arm en trok me mee de gang op. "What's going on?!" riep ik geschrokken -en wat angstig- uit. Ze vertelde me dat ze het niet precies wist, maar dat Melody in gevaar was en ik nu niet bij haar kon zijn. Ze liep de kamer terug in en deed de deur dicht. Wat was er aan de hand? Ze zou toch niet..? Snel belde ik Harry op en vertelde wat er gebeurd is. Op ongeruste toon zei hij dat ze er aan kwamen en snel stak ik mijn gsm weer weg. Verschillende dokters en verplegers gingen de kamer in en uit met allerlei voorwerpen. Ze waren erg gehaast en de paniek nam toe. Na een kwartier durfde ik een verpleger vragen wat er nu precies aan de hand was. Hij slikte even meelevend. "She's poisoned. Maybe she's not gonna make it."
Mijn hart sloeg een tel over. "She's...what?!" De verpleger wierp me nog een trieste blik toe en liep toen snel weer naar binnen. Vergiftigd?! Melody was vergiftigd?! Dat kon niet... Ze moest het halen! In de tijd dat we haar kenden, was ze een geweldige vriendin geworden van ons allemaal. Ze mocht niet doodgaan.
Op dat moment kwam de rest de hoek om gelopen: Harry, Liam, Chelsea, Alice, Louis en Zayn. "What happened?!" Zayns ogen stonden angstig en ze blonken wat van angst. Daardoor voelde ik ook tranen opkomen die langzaam over mijn wang naar beneden gleden. "She's poisoned."
Geschrokken staarden de anderen me aan. "She...She's gonna make it, right?" Zayns stem klonk schor en gekweld. "They don't know", snikte ik. Het verdriet was van ieders gezicht af te lezen toen ze op de stoelen gingen zitten -of in het geval van Zayn en Harry- wanhopig ijsbeerden. "Are you Melody's friends?" klonk een zachte stem. Geschrokken draaide ik me om naar de dokter. "Yes, we are."
Reageer (9)
JE schrijft zo leuk ! en moest je nog met probleempjes zitten, ik ben er altijd voor je <3
1 decennium geledenDIE KUT KUT KUT WIJF VAN DIE VIEZE ANANAS
1 decennium geledenDIE KUTWIJF SOMAAR IEMAND VERGIFTIGEN ALLEEN OM ZAYN:8
Ik zelf hou kapot veeeeeel van Zayn Malik maar ik ga noooooooit iemand
Vermoorden of vergiftigen alleen om Zayn voor me zelf te houden
Ga snel verder
(ik zie nu Niall huilen voor me “neey ik kan er niet tegen moet ik er zelf ook om huilen”
Alsjeblieft nog een stukjee, alsjealsjealsjeblieeftt
1 decennium geledenpleaseee
IK TREK HET NIET MEER
Wil je asjeasjeasjeblieeeeeft nog een stukje schrijven vandaag? *puppy-oogjes*
1 decennium geledenZet pleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleaseplease nu nog een stukje?? *Trekt pruil-lipje*
1 decennium geleden