XXXII.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Ze is gewoon geweldig!
1 decennium geledenLuv it!
<3
Ohgod, ik hou echt van de manier waarop de fans haar behandelen. En de jongens lijken het zo geweldig te vinden. Ze lijken echt heel erg te genieten van haar aanwezigheid. Hoewel.. Harry misschien iets minder. Arme Haz, ik bedacht me net dat hij nog steeds denkt dat ze een vriendje heeft. Dat is zo sneu. Ik ben echt benieuwd naar wanneer dat uit gaat komen en op welke manier. Zal ze het hem vertellen? Zal iemand anders het verklappen?
1 decennium geledenEn ik ship Havelon ook als geen ander, dus weet ik nu al dat het einde van dit verhaal me zwaar gaat vallen. Ik weet nu al dat het me bijna net zoveel pijn gaat doen als bij Harry, wanneer ze doodgaat. Ik ben echt gehecht aan haar geraakt en dat vind ik echt vreselijk, omdat ik uiteindelijk ook van haar afscheid zal moeten nemen. Avelon is echt een goed neergezet en sterk personage waar ik erg veel sympatie voor heb. Ze is dapper, sterk en lief. En ergens doet ze me best wel denken aan jou. Dit hele verhaal is gewoon zo fucking geweldig, really. Het is echt doewijjvslkdjfsjf goed en je zet alles zo goed neer. Het is mooi beschreven en op de juiste manier uitgelegd. Het kan niet dat dit verhaal je niet raakt, tenzij je compleet harteloos bent, that is.
Wat een shit reactie en sorry daarvoor. Ik vond gewoon dat je weer even wat woorden van me nodig hebt, aangezien je die gemist lijkt te hebben. Dat was echt niet mijn bedoeling, en weet dat ik jou en dit verhaal alle positieve woorden van de wereld gun, lieverd. Je verdient het allemaal zo fucking hard. En onthoud alsjeblieft dat wanneer ik een keer niet kan reageren, ik dit wel gewild hebt. Dat ik je had willen zeggen hoeveel ik van dit verhaal en je schrijfstijl houd.
Havalon. Hahaha, ik houd nu al daarvan
1 decennium geledenSNEL VERDER <3
Mooi !
1 decennium geledenOmgg zo mooi weer schat <3. Ik ben echt zo jaloers dat je dit zo heb kunnen bedenken. Ikzelf zou dat echt niet kunnen.
1 decennium geleden