enjoy

*triiing* de telefoon gaat af, thessa staat op en loot er langzaam naar toe.
Ze durft eigelijk niet op het schermpje te kijken maar ze moet wel.
Als ze kijkt weet ze dat dit het moment is waar ze al een half jaar op heeft gewacht, van dit telefoontje hangt haar hele toekomst af.
de telefoon in ondertussen al vier keer overgegaan als ze op het groene telefoontje klikt.
'Hallo, spreek ik met Thessa van der heijden?' hoort ze aan de andere kant van de lijn.
'j-ja' stamelt ze terug.
'ik bel namens Bradfort University en ik mag je van Harte feliciteren, je bent geaccepteerd op onze universiteit'
thessa sprong bijna een gat in de lucht, een enorme last valt van haar schouders.
Thessa bedankte de vrouw en hing op.
na 2 maanden zomervakantie kon ze aan niets anders meer denken.aan de andere kant vond ze het ook wel jammer, dan ben je van de middelbare school af en dan ga je meteen weer door naar de Uni.
ach ja gelukkig wel met je beste vrie din.
teminste...
vlug pakt Thessa haar telefoon en belt Laura.
Shit, in gesprek, nouja dan maar wachten.
elke minuut belde ze maar telkens was het in gesprek.
tot ze opeenxs erdoor kwam.
'hallo met laura' klonk het opgewonden.
'heei schat, met thessa hoe gaat het?'
'ik denk wel goed' antwoordde ze.
opeens sloeg paniek toe 'zeg Laura, heeft Bradfort je al gebeld?'
'ja' antwoordde Laura zachtjes.
nu was het zeker, nu kan ze niet eens studeren met haar Bff, wat nu? er ging een heel rampscenario door haar hoofd tot het doordrong hoe stom dit wel niet voor Laura moest zijn.
'Het spijt me zo, ik weet dat je ...'
Thessa kon haar zin niet afmaken want op dat moment ging de bel.
'sorrie Lau, ik moet even openmaken, er staat iemand an de deur'
Toen ze de deur opemaakte stond daar Laura met een grote grijns op haar gezicht.
'ik zit je maar te plagen' zei ze vrolijk, 'natuurlijk ben ik aangenomen gekkie' en ze knuffelde Thessa.
Thessa trok Laura naar binnen en plofte op de bank.
'Dit word echt een Übercool jaar'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen