Part 4.0 - Meet Veronique..
Jullie zijn echt geweldig! gewoon al 58 abo's! <3
Melissa point of view.
Het is alweer de volgende dag en ik en Eva lopen nu naast elkaar richting het hotel waar de jongens overnachten. “hoe zit het nou tussen jou en Zayn?” vraag ik nieuwsgierig. Ik zie hoe er een glimlach op haar gezicht verschijnt. “hij is echt heel lief voor me, maar daar blijft het bij.” Ik zie in haar ogen dat er meer is maar ik laat het zo. De jongens hadden gevraagd of we naar ze toe wouden komen, ze wouden iets vragen. We lopen het hotel binnen en stappen de lift in. Op de juiste verdieping stappen we uit en zoeken de juiste kamer. We zouden bij Liam zijn kamer afspreken. Ik klop op de deur en even later gaat hij open. Liam staat grijnzend in de kamer. Hij laat ons naar binnen en meteen valt me een meisje op. Ze heeft porno blond haar, haar gezicht is vol op gemaakt. Ze kijkt vuil mijn kant op, alsof ik een ziekte ben. Ik zie hoe Louis haar van zijn schoot duwt en haar naar ons toe duwt. “Ik ben Veronique.” Zegt ze en steekt haar hand naar me uit. Ik pak hem aan. “Melissa.” “Ik ben Eva.” Glimlacht Eva. Veronique loopt zonder wat te zeggen weer naar de bank en laat zich op Louis zijn schoot zakken. Nooit verwacht dat Louis op dát zou vallen. “Wat een slet.” Mompelt Eva in mijn oor. Ik lach zacht en loop dan naar de jongens. Ik geef ze allen een knuffel en ga dan naast Liam op de bank zitten. Hij slaat zijn arm rond mijn schouders en trekt me tegen zich aan. “alles goed?” Vraagt hij. Ik knik en kijk hem lachend aan. Mijn blik schiet naar Louis en Veronique die elkaar aan het aflebberen zijn. “Zoek een kamer.” Kreunt Niall en zakt wat onderuit. Ik zie hoe Veronique haar middelvinger naar Niall op steekt. Ik kijk met open mond en grote ogen naar Niall. Hij haalt zijn schouders op. “dus wat wouden jullie vragen?” vraagt Eva na een korte stilte. “oh ja! Zouden jullie mee op tour willen? We gaan eind van deze week weer verder met de tour.” Ik kijk de jongens met grote ogen aan. “natuurlijk!” gil ik enthousiast. Eva grijnst en drukt een kus op Zayn zijn wang. “Dat lijkt me echt geweldig!” zegt ze en kijkt me aan. “Gezellig met zijn zevenen.” “uhuh! Ik ga ook mee hoor.” Zegt Veronique en werpt me weer een vuile blik. Shit. Ik zie hoe Louis op zijn onderlip bijt en me aan kijkt. Ik negeer hem. Hij heeft tenslotte een vriendin en die zit nog naast hem ook! “Oke leuk!” ik probeer enthousiast te reageren, maar ik faal. Ik hou mijn lippen stijf op elkaar. “Ja eh!” Liam ziet blijkbaar dat ik haar niet kan uitstaan en knijpt zacht in mijn schouder. Ik draai mijn hoofd wat en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij gaat met zijn hand door mijn haar. Als je ons niet zou kennen zou je denken dat we een stelletje zijn, maar we zijn gewoon goede vrienden. Of ik het zo al mag noemen weet ik niet maar ik doe ’t gewoon.
Louis point of view.
Ik zie in mijn ooghoek dat Melissa haar hoofd op Liam zijn schouder legt. Een steek van jaloezie gaat door me heen. Waarom ben ik jaloers? Ik heb al een vriendin en we houden veel van elkaar. Ik weet zelf ook wel dat het niet echt lekker tussen ons gaat de laatste tijd. We hebben steeds vaker ruzie en ik voel gewoon niet meer hetzelfde voor haar als aan het begin. Ik voel gewoon dat vuurwerk effect niet meer. Weet je wel, dat je je helemaal goed voelt en de wereld aan lijkt te kunnen door bij diegene te zijn. Ik zucht onopgemerkt.
Ik hoor Veronique geïrriteerd zuchten wanneer Eva en Melissa hyper tegen elkaar aan het praten zijn. Ik heb heus wel gemerkt dat Melissa en Veronique elkaar niet mogen. Dat zag ik al meteen. Ik leg mijn hoofd op Veronique haar hoofd en sla mijn armen rond haar middel.
Reageer (6)
omgomgomg ik haat die veronique ook!
1 decennium geledeneigenlijk is dit best wel gestoord, ik zit gewoon een beetje te reageren op de mensjes in dit verhaalxD
Mooi geschreven. :*
1 decennium geledenSjalala, mag Veronique niet, sjalalala
1 decennium geledenomggg ik haat veronique nual.
1 decennium geledenhahaha.
snelverder <33
62 keer bekeken en maar 1 reactie en maar 7 kudo's? daar maak ik verandering in
1 decennium geledenoke die was flauw, maar ik ben in een flauwe bui
anyways, het is echt een geweldig verhaal, VEWDUWRRR!