Part 3.5 - You are beautiful.
Zayn Malik's Point Of View
Ik kijk naar Eva en Melissa die beide om Niall heen staan en zich als een hysterische fan gedragen. Althans, zo gedraagt Melissa zich. Eva staat er meer een beetje naast en kijkt naar het gebeuren terwijl ze moet lachen om de acties van Melissa en de verbaasde, maar toch leuke, reacties van Niall. Ik liep naar een kleine koelkast waar ik een blikje cola uit haalde en zette me vervolgens in een van de zetels die in de kleedkamer stond. Ik zag Eva om zich heen kijken en volgde haar toen ze naar een bank liep en er plaats nam. "Wil je ook wat drinken?" Vroeg ik. Eva schudde haar hoofd en keek blozend naar de grond. Ze was mooi.
"Hoe gaat het nu met je?" Vroeg ik na een tijdelijke stilte en ik wees even kort naar de arm waar ik eerder haar schaafwonden had gezien. "Goed hoor." Eva keek me glimlachend aan, maar ik kon zien dat het een neppe glimlach was. Ik kon zien in haar ogen dat ze zich rot voelde. "Kom mee." Mompelde ik. We stonden op en ik nam haar mee naar de hotelkamer die ik samen met Niall deelde.
"Waarom heb je het gedaan Eva?" Vroeg ik zachtjes. Ik wou het weten omdat ik haar wil helpen.
Eva's Point Of View
Ik staarde ongemakkelijk naar mijn voeten die over de grond heen en weer schoven. "Het is niet makkelijk te vertellen, Zayn." Mompelde ik. Zayn stond op en kwam naast me zitten. Hij legde zijn hand op die van mij en direct kwam spreidde een warm gevoel zich door mijn lichaam. "Ik ben onzeker, Zayn." Begon ik. "Ik weet niet of je mij wel eens goed hebt bekeken, maar ik ben lelijk. Ik ben niet zo'n geweldig meisje of hoe je het ook wilt benoemen. Mijn haar is vreselijk en mijn gezicht ook. Mijn hele lichaam gewoon, mijn hele ik." Zayn sloeg twee armen om mij heen en trok me naar zich toe. "Dat is niet waar." Fluisterde hij. "Je bent een geweldige meid. You are beautiful." Voor ik het wist begon Zayn zachtjes te zingen. "You're insecure, don't know what for...." Blozend keek ik snel de andere kant uit. "Kom op Eva." Zei Zayn nadat hij het eerste couplet gezongen had. "Je moet niet zo over jezelf denken, want zo is niet hoe jij bent. Je bent geweldig." Die laatste woorden bleven de rest van de dag in mijn hoofd hangen.
Reageer (3)
haha, ardjan: Goh, je meent het:P ik denk het niet hoorxD
1 decennium geledenMaar zayn blijft echt super lief
zayn is zo lief ;o.
1 decennium geledenhihi
oehoeeeeeee hij vind haar gewoon leuwwkk! vewduwrr:)
1 decennium geleden