010
Vallery keek een beetje verlegen naar Charlie, die zijn armen nog steeds om haar had geslagen en streng naar Woody keek, die nu begon te lachen. "Aaaawh", zei Woody op een schattig toontje en Vallery begon wat meer te blozen. Janneke merkte dat en grijnsde een beetje. Ze had al zo'n vermoeden. Opeens pakte Charlie Vallery's hand stevig vast en trok haar mee naar buiten. "CHARLIE!", schreeuwde Vallery lachend en spartelde tegen, "Wat doe-hoe-hoe je-he?" "Ik ontvoer je", zei hij met een uitdagende blik en hij tilde haar op zijn rug. "Komt niemand Vallery redden?", riep hij naar binnen. Zijn haren werden weer natter, omdat hij weer buiten stond en Vallery sloeg haar armen om zijn nek heen.
Binnen keek iedereen naar buiten. Janneke begon te lachen en wou naar buiten lopen, maar ze bedacht zich wat. Zelf zou ze het nooit kunnen opnemen tegen Charlie. "Op wiens rug mag ik zitten?", vroeg ze een beetje te vrolijk en trok haar wenkbrauwen op. Jip tilde haar op en Janneke klom op zijn rug. "Wij gaan Vallery bevrijden he?", fluisterde Janneke in Jips oor. Hij knikte, waarna hij een beetje bloosde en rende naar buiten, de regen in.
Vallery was aan het lachen en Charlie lachte ook. "Kijk daar", riep Vallery en ze wees naar Jip met Janneke op zijn rug. Charlie lachte en keek naar Vallery. "Daar is je reddingsteam", zei hij een beetje zielig, "Maar ze krijgen je niet te pakken" Hij grijnsde en zag ook dat Woody begon te filmen. Waarom moet hij alles filmen? Charlie schudde zijn hoofd in de regen en liep wat meer naar Janneke en Jip toe. "Komen jullie haar redden?", vroeg hij lachend en hij keek even naar Vallery, die zich stevig aan hem had vast geklemd. "Jah", zei Janneke lacherig, want ze bleef niet echt zitten op Jips rug. "Moeten jullie ons maar te pakken krijgen!!", riep hij en hij begon zo hard mogelijk te rennen met Vallery op zijn rug, die begon te lachen en die ook echt drijf nat was van de regen. Maar dat waren Charlie, Jip en Janneke ook, dus dat maakte niet echt uit. Maar Vallery's reddingsteam rende ook hard achter hun aan, maar niet hard genoeg, want Janneke zat scheef en gilde de hele tijd, want ze viel echt heel vaak bijna. Vallery lachte en vond het echt geweldig, net als Janneke, Jip en Charlie. Het maakte hun vieren niets uit dat ze allemaal alweer drijfnat waren, want Charlie rende met Vallery op zijn rug over het schoolplein en gleed een paar keer bijna uit, achter hem rende Jip met Janneke op zijn rug, die het helemaal naar haar zin had.
Na een aantal rondjes en een aantal bijna valpartijen, stonden ze voor de ramen van de aula. Woody filmde nog steeds. Jip liet Janneke van zijn rug, want hij hield het niet maar van het lachen en hij viel zelf op de grond. Charlie hijgde een beetje en Vallery had zichzelf bijna helemaal vastgeklemd aan Charlie. Janneke ging staan, maar gleed bijna uit, waardoor Vallery zo hard moest lachen, zodat ze zelf van Charlie's rug af viel, maar Charlie mee trok en beiden op de grond vielen van het lachen. Janneke was ook aan het lachen en Jip ook. In de koude regen op het stenenschoolplein, totdat.. "Vallery Dion O'Malley!!", riep een commanderende vrouwenstem en Vallery sprong geschrokken op. Dit kon niet veel goeds betekenen.
Reageer (1)
Oeps....
1 decennium geleden