Foto bij •009

Janneke staarde naar de voetballende jongens. De voetballende jongens voetbalde en Jip keek af en toe richting Janneke met een glimlach. Charlie zat tegen de paal van een doel en Woody stond hem zo te zien te ondervragen. Vallery was wat op aan het schrijven, romantische dingen, dingen om Janneke aan Jip te koppelen en dat soort dingen. Vallery beet op haar pen. 'Janneke loopt door de school en een paar meter achter haar loopt Jip. Janneke merkt dat niet. Dan komt Sofia met koffie, die dan tegen Janneke aanloopt -' Vallery kraste het door en zuchtte even.
Er klonk wat gerommel en Janneke keek even rond. Vallery en zij waren de enige die buiten zaten en dan voetbalde Jip en zijn vrienden nog en dan ook nog Woody en Charlie die een heel droog gesprek hadden. Vallery stopte haar schrift terug in haar tas en keek naar Janneke. "Vall de Cupido is inspiratie loos", zei ze zielig en trok een pruillip.
Opeens begon het te regenen, niet echt opeens, want het was al donker, maar het begon in een keer keihard te regenen. "GADVERDAMME", riep Janneke en begon te lachen. Iedereen rende naar binnen. Vallery maakte nog even een dansje door de regen en rende achter Janneke aan naar binnen.
Ze waren nat. Net als Jip, Gibby, Ralf en Woody en Charlie. Janneke zuchtte even en keek zielig. "Stom herfst weer", zei ze zielig en Jip kwam naast haar staan. "Awh, zielige Janneke", zei hij en hij sloeg zijn natte arm om haar heen, waardoor Janneke begon te blozen. Jip zag dat en bloosde toen zelf ook een beetje
Charlie en Woody schudden met hun haren, waardoor Vallery nat werd, die schuin achter hun stond. "KAPPEN!!", riep Vallery lachend, wat niet echt werkte wat ze gingen gewoon door. "Laten we gehoorzamen", zei Charlie na een paar seconden en hij lachte even, maar Woody ging door. Vallery gilde een beetje en rende een rondje. Toen ze weer bij Charlie was, pakte Charlie haar bij haar middel vast en trok haar achter hem. "STOUTE WOODY", zei hij streng tegen Woody, alsof Woody een hond was, wat iedereen had gehoord en zo belachelijk grappig klonk, waardoor iedereen moest lachen.

Reageer (1)

  • Lein

    Haha, stoute woody!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen