11.Reis deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=bgjHDL3t8uQ&feature=BFa&list=PL37A73A598F34E079&lf=BFp
We rijden nu een dag door de bossen en besluiten te rusten.'Ame zullen we op die open plek overnachten?''Is goed maak jij een vuur dan maak ik een schuil plaats.'zegt Ame' Ik loop het bos in om hout voor het vuur te verzamelen. Plotseling hoor ik een geluid achter me.Snel draai ik me om en trek mijn zwaard.Ik sta oog in oog met een giganties wezen.Het haald naar me uit en ik kan het maar net ontwijken.Ik sla hem met mijn zwaard maar hij raakt niet gewond.'Éove aspren' terwijl ik de spreuk zeg begingt mijn zwaard rood te gloeien ik haal nog een keer naar hem uit en dit keer versla ik het.Oke wat was dat voor iets.ach ja Ame wacht op me dus ik verzamel we even snel wat hout.Als ik genoeg verzamelt heb loop ik terug naar de open plek.Amethyst is al klaar met een schuilplaats maken.'Luna waarom duurde het zo lang?'vraagt ze bezorgt.'Ik werdt even opgehouden door een raar wezen maar dat is nu al opgelost hoor.''Wat voor'n raar wezen Luna en ben je niet gewond?''Ik weet niet wat het was en ik ben niet gewond maar ik denk dat we wel extra voorzichtig moeten zijn.''goed idee.'Ik maak snel een stapel van het hout en schiet een vuurbal op het hout wat meteen ontvlamt.'Toch wel handig die magie van jou Luna,'zegt ame 'ja he soms wel.' zeg ik lachend. Kom laten we zingen we moeten positief blijven willen we deze reis overleven.'zegt Ame. Ik zet mijn liedje in en Amy zingt mee.
In the shadow of the moon,
She danced in the starlight
Whispering a haunting tune
To the night...
Velvet skirts spun 'round and 'round
Fire in her stare
In the woods without a sound
No one cared...
Through the darkened fields entranced,
Music made her poor heart dance,
Thinking of a lost romance...
Long ago...
Feeling lonely, feeling sad,
She cried in the moonlight.
Driven by a world gone mad
She took flight...
"Feel no sorrow, feel no pain,
Feel no hurt, there's nothing gained...
Only love will then remain,"
She would say.
Shadow of the Moon...
Shadow of the Moon...
Somewhere just beyond the mist
Spirits were seen flying
As the lightning led her way
Through the dark...
Shadow of the Moon..
Er zijn nog geen reacties.