10. Begrafenis en plannen.
Amethyst pov.
Onze ouders en iedereen in het dorp zijn dood Luna en ik zijn de enige overlevende en Peter maar die is al jaren in Luyana bij de koning.Ik kan het niet geloven hoe konden ze dit doen we hebben niks misdaan.We weten inmiddels dat we aangevallen zijn door de legers van Grovian het land van de slechte koning Salren.Ik loop naar Luna die buiten een groot graf aan het graven is.'Luna je moet even rusten je bent al uren bezig.''Ik stop pas als Moeder en vader een eervolle begrafenis hebben gehad.'zegt ze en gaat stug door met spreuken zeggen om stenen te vormen en ondertussen graaft ze een gat.Naar een uur is ze dan eindelijk klaar. We dragen onze ouders 1 voor 1 naar buiten en leggen ze in het graf.Luna en ik huilen nu allebij zo hadden onze ouders niet mogen sterven.'Lieve moeder en vader ik hoop dat jullie nu vrede hebben en geloof me als ik zeg dat ik Salren niet ongestraft laat.'Zegt Luna.'Luna laten we het gat maar dichten.We dichten samen het graf en luna legt er een grafsteen op.
Luna's p.o.v
Ik ga verslagen naast het graf zitten.Ame volgt mijn voorbeeld en gaat ook zitten.We zitten zo nog een tijdje in stilten.'Ame we kunnen hier niet blijven er is hier niks meer.''Ja maar waar kunnen we dan naartoe?'zegt ze.'Misschien kunnen we naar Luyana gaan Peter moet het ook te horen krijgen en misschien krijgen we wel hulp van de koning,'zeg ik.'Dat is inderdaad wel een goed idee, ik haal al vast wat er over is van onze spullen haal jij de paarden?'zegt Ame. 'Doe ik.' ik loop naar de paarden zadel ze op en ame komt er ook al aan.'Laten we dan maar gaan Luna' 'Oke Ame gelukkig hebben we elkaar nog.'
Reageer (1)
omg
1 decennium geledendit is echt erg
snel verder