Luna p.o.v

Amethyst en ik zijn diep in het bos.We genieten van het heerlijke weer en vinden heel veel padestoelen.Het wordt donker en we besluiten om naar huis te gaan. Opeens horen we uit de verte gegil. 'Wat was dat?'zeggen ame en ik tegelijk.'snel stap op we moeten naar huis nu!'roep ik.Ik spring op Kyara en rijd in volle galop richting huis. De weg is veel te lang en overal hoor ik geschreeuw nu.'Ik denk dat we worden aangevallen Ame!' 'Ja zo klinkt het wel we moeten sneller het dorp overleeft het niet zonder jou Luna!. 'Seboni geve' fluister ik tegen kyara. Kyara rende nog sneller. 'Kijk uit Ame vijanden achter je!'ik rijd snel naar Ame trek mijn zwaard en schakel de mannen uit. 'Dankje Luna je hebt me gered''Ja maar als we nu niet snel zijn zijn we misschien te laat voor de rest.' Eindelijk komen we in het dorp aan,maar er is niemand meer in leven buiten.We rijden als gekken naar ons huis maar het staat in brand.'Neeee moeder vader,'Schreeuwt Amethyst.'Ik moet die brand blussen.'Zesa litre aqe' een grote wolk komt boven het huis en het begint hard te regenen.'Luna schiet op straks zijn vader en moeder binnen.''Ik doe mijn best ik kan nioet sneller.'Schreeuw ik huilend.Ik kan niet geloven dat dit gebeurd waarom vallen ze ons aan.eindelijk is de brand geblust en we rennen naar binnen.'Opsplitsen Ame.'Ik begin boven te zoeken en Ame beneden.Zodra ik de kamer binnen kom zie ik mijn ouders liggen.Ik ren naar ze toe en ondek al snel dat ze niet meer in leven zijn.'Nee moeder vader kom terug bij ons,'zeg ik huilend.

*Seboni geve betekend: Ren sneller
**Zesa litre aqe is een regen spreuk.

Reageer (1)

  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen